|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Kjøper du flaskevann? | |||
Ja, jeg kjøper vann, bruker flasken en gang. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
17 | 16,04% |
Ja, jeg kjøper vann, bruker flasken mange ganger og fyller på fra kranen. |
85 | 80,19% |
Nei, jeg kjøper ikke vann på flaske. |
9 | 8,49% |
Annet, spesifiser gjerne. |
3 | 2,83% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 106. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#4 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Flaske-vann pollenKjøper flaskevann, ja. Bruker den flere ganger etterpå, fyller på fra kjøleskapet eller springen.
![]() |
#5 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Flaske-vann pollenJeg krysset av for kjøper vann og bruker den stort sett en gang. Det er jo en panteflaske, så jeg kan ikke helt se det prisverdige i å bruke den om igjen til den smuldrer opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Flaske-vann pollenJeg kjøper vann på trening fordi jeg ikke har funnet noen annen flaske jeg trives med, og da bruker jeg den til jeg synes det er nok. Så kjøper jeg ny.
![]() |
#7 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
![]() |
![]() Sv: Flaske-vann pollenKjøper ikke vann. Bortkastede penger.
![]() |
#8 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Flaske-vann pollenKjøper bare vann en sjelden gang hvis jeg har glemt vannflasken min.
![]() |
#9 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Flaske-vann pollen
Så du
![]() |
#10 |
Til tider hjulbeint
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Flaske-vann pollenJeg krysset av for at jeg ikke kjøper vann. Jeg kan ikke huske å ha kjøpt vanlig vann uten smak eller kullsyre her hjemme.
![]() |
![]() |
#12 |
Travelt opptatt
|
Gjenbruk er bedre enn gjenvinning. Vannflaskene blir smeltet om, i motsetning til brusflasker som blir vasket og brukt om igjen. Dessuten sparer du miljøet for ganske mye frakt ved å fylle på i kranen hjemme.
![]() |
#13 |
Fortynnet
|
Jamen kjære vene, jeg kan vel like gjerne drikke av glass hjemme som å drive og fylle på en plastflaske? Jeg får jo uansett ikke brukt den flaska om igjen neste gang jeg er ute på tur eller ett eller annet der jeg ikke kan dra rundt på vann for flere dager? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FlaskevannpollenKjøper flasker når det trengs. Flaskene blir brukt omigjen flere ganger, enten når jeg skal ut og kjøre bil, ungene får med drikke på skole/park, på jobb når vi skal langt uti skogen.
![]() |
#15 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FlaskevannpollenKjøper flaskevann om jeg er tørst og ikke har annet vann tilgjengelig. Bruker flasken flere ganger og fyller på.
![]() |
#16 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: FlaskevannpollenJeg har en hel kartong med vannflasker på jobben, ubrukte sådanne, så jeg tar en ny slik når den gamle er slitt ut, og fyller opp med springvann.
![]() |
#18 |
*_*
|
![]() Sv: FlaskevannpollenKjøper Imsdal når jeg har glemt den gamle, brukte flaska hjemme. Har alltid en full vannflaske i sekken når jeg er på skole eller jobb. Bruker mye tog, buss og bane og da er det deilig alltid å kunne ha tilgang på vann.
![]() |
![]() |
#19 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FlaskevannpollenJeg kjøper av og til vann på butikken når jeg triller tur med vogna. Fordi jeg blir tørst rett og slett. Av og til er jeg ikke så ør at jeg glemmer det, så da fyller jeg opp en flaske med vann. Ellers har jeg med vann på flaske på sykkelturer. På jobb og hjemme bruker jeg glass eller kopp.
![]() |
#20 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: FlaskevannpollenMaximillia, jeg er veldig lite flink til å drikke vann, og nå som jeg ammer, bør jeg helst huske det. Så da har jeg alltid en flaske liggende i kjøleskapet, slik at jeg kan følge litt bedre med på hvor mye jeg får i meg (også er kuldslått vann bedre, synes jeg). På jobben har jeg også forsøkt det samme trikset, men det funker (også
![]() |
|
|