Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Prikker her inne

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-06, 11:56   #41
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

30 innlegg? OK, da kan jeg begynne å prikke da...siden de gir poeng!

gurgle er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 11:56   #42
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Trodde nemlig det var 50...av en eller anne grunn.

gurgle er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 12:20   #43
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Ingen tyttebær enda....Har faktisk ikke fått ett eneste tyttebær på NM heller, selv etter ca 2500 innlegg Er jeg blitt for rund i kantene.... Det nå være alderen ,(er 36år)

Pelikan er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 12:45   #44
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Ingen tyttebær enda....Har faktisk ikke fått ett eneste tyttebær på NM heller, selv etter ca 2500 innlegg Er jeg blitt for rund i kantene.... Det nå være alderen ,(er 36år)

Som sagt, 1 tyttebær etter over 3000 innlegg. Jeg skylder på Forhåndsvis-knappen. Jeg har moderert meg selv mange ganger på grunn av den.

Gammel 21-09-06, 12:45   #45
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Hey! Det er ikke lov til å oute prikker!

Ånei, vi er jo ikke på NM.

Gammel 21-09-06, 12:50   #46
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Har også bare grønne hyggelige prikker. Det skal bli spennende å se hvor lenge Evaene blir i paradis.

Når det er sagt, så digger jeg tonen her inne

Pamina er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 12:54   #47
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Oi, såpass ja. Hvem er det som står bak da? Alle NM-avhopperne?

Lavkarbo-crewet. :happycry:

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hey! Det er ikke lov til å oute prikker!

Ånei, vi er jo ikke på NM.

Mitt panel er mosegrodd foreløpig.

Gammel 21-09-06, 12:58   #48
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har som mål å bli litt tøffere og kalle en spade for en spade når det trengs. La prikkene hagle sier nå jeg.
Jeg har ikke funnet noe/noen jeg kan kalle en spade hittil da, så jeg har ikke fått tøffet meg noe særlig. Ennå.

Gammel 21-09-06, 13:02   #49
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg har som mål å bli litt tøffere og kalle en spade for en spade når det trengs. La prikkene hagle sier nå jeg.
Jeg har ikke funnet noe/noen jeg kan kalle en spade hittil da, så jeg har ikke fått tøffet meg noe særlig. Ennå.

Min eneste NM-rødprikk ever (på over tre år og 6000+ innlegg) er fra Kirsebær, som tydeligvis øvde seg på det der med spader.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 13:03   #50
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

EN rød NM-prikk??
Pyse.

Gammel 21-09-06, 13:03   #51
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med nek da, kan du ikke kalle noen et nek? (-hah! Der brukte jeg den jeg også!)

(forresten, du har vel ikke forlatt barselklubben for godt også cherryberry?)

Gammel 21-09-06, 13:05   #52
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

EN rød NM-prikk??
Pyse.

Jeg vil ikke si at det er jeg som har vært pysa i denne saken.

Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 13:06   #53
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå skal jeg komme med en aldri så liten innrømmelse: Jeg registrerte meg for første gang på NM da jeg hørte de hadde innført prikkesystemet. Jeg måtte rett og slett se hvordan en sånn modul artet seg på akkurat det forumet. Jeg hadde jo fått henvisninger til diverse tråder der inne, og hadde ikke så veldig godt inntrykk, akkurat.

Gammel 21-09-06, 13:06   #54
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Min eneste NM-rødprikk ever (på over tre år og 6000+ innlegg) er fra Kirsebær, som tydeligvis øvde seg på det der med spader.

Stemmer det
Og jeg vurderte lenge og vel om jeg skulle være så tøff eller ikke.

Gammel 21-09-06, 13:10   #55
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Hva med nek da, kan du ikke kalle noen et nek? (-hah! Der brukte jeg den jeg også!)

(forresten, du har vel ikke forlatt barselklubben for godt også cherryberry?)

Hei

Blir nok å henge litt på Barsellklubben igjen, men jeg syns det har blitt litt kjedelig der inne
Lite liv og røre, lite diskusjoner. Stort sett finner jeg bildetråder der vi skriver "ååååå! så nydelig" også er det ikke mer.
Men samtidig er det mange der inne jeg nesten har blitt litt glad i på en måte også.

Jeg føler meg jo forpliktet til å opprettholde Rim og Rytmeligaen, så jeg må vel inn der igjen med tid og stunder

Gammel 21-09-06, 13:10   #56
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

30 innlegg? OK, da kan jeg begynne å prikke da...siden de gir poeng!

Jeg gir prikker selv om de ikke gir poeng. Jeg er så naiv at jeg tror en hyggelig tilbakemelding på et innlegg settes pris på selv om de ikke bidrar til ære og berømmelse. Så feil kan man ta!

Gammel 21-09-06, 13:11   #57
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jeg kan nok kalle noen et nek, men det er mye morsommere med en spade

Eller man kan "kaste hansken". Det er min kampsak. Mer hanskekasting, mindre saklige diskusjoner med kildehenvisninger og gode argumenter.

Gammel 21-09-06, 13:12   #58
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Kamsak?

Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 13:13   #59
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hei

Blir nok å henge litt på Barsellklubben igjen, men jeg syns det har blitt litt kjedelig der inne
Lite liv og røre, lite diskusjoner. Stort sett finner jeg bildetråder der vi skriver "ååååå! så nydelig" også er det ikke mer.
Men samtidig er det mange der inne jeg nesten har blitt litt glad i på en måte også.

Jeg føler meg jo forpliktet til å opprettholde Rim og Rytmeligaen, så jeg må vel inn der igjen med tid og stunder

Ja det er sant, det har blitt tammere på diskusjonsfronten ettersom de ivrigste blir mindre og mindre aktive. Det blir veldig mye spør om og gi råd, i tillegg til bildetråder, skravling og kos. Rim og Rytmeligaen er en klassiker, den må ikke dø.

Gammel 21-09-06, 13:14   #60
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk en liten haug med tyttebær på NM etter at noen utenfor barselklubben leste et innlegg jeg hadde lagt inn på spøk i klubben...
Der og da ble jeg faktisk litt grinete, for de leste mellom linjene der det jo som kjent ikke står noe som helst.

Jeg er veldig flink til å dele ut prikker, både røde og grønne - og flirer godt når hevnprikkene og åppklaringspmene kommer deisende inn.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:33.