|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor mye trenger vi å vite? Ang. informasjon i media om tragiske hendelserEr det til det beste for ofrene i Østerrike at vi vet alle detaljene som lekker ut hver dag? Eller er det nysgjerrigheten vår som skal tilfredsstilles? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye trenger vi å vite? Ang. informasjon i media om tragiske hendelserKlart media går for langt, det gjør de jo som oftest. De gjør det jo fordi de nysgjerrige massene elsker å fråtse. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hvor mye trenger vi å vite? Ang. informasjon i media om tragiske hendelserJeg synes de godt kunne latt være å skrive ting som "Truet med å gasse barna" i avisoverskriftene. Jeg tenker på alle barna som leser det.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye trenger vi å vite? Ang. informasjon i media om tragiske hendelserJeg mener også at media går for langt. Men det er vel slik at det er de grusomme detaljene som selger. Når det er sagt, har jeg sluttet å følge med på saken, jeg orker ikke å utsette meg selv for informasjonen. Mulig jeg er litt skjør, men jeg bytter kanal om det kommer et innslag på nyhetene.
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Hvor mye trenger vi å vite? Ang. informasjon i media om tragiske hendelserJeg syns media går for langt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye trenger vi å vite? Ang. informasjon i media om tragiske hendelserJa, de går absolutt for langt. Det er ingen tvil om at de spekulerer i hva som selger, hva som tilfredsstiller folks nysgjerrighet og behov for å "fråtse i elendighet". Hadde de først og fremst tenkt på nyheter og informasjon, så hadde de tonet ting ned betraktelig. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Hvor mye trenger vi å vite? Ang. informasjon i media om tragiske hendelserDe går for langt.
|
|
|
#8 |
|
weird
Sv: Hvor mye trenger vi å vite? Ang. informasjon i media om tragiske hendelserDe er for utleverende på ofrenes vegne.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#9 |
|
weird
Sv: Hvor mye trenger vi å vite? Ang. informasjon i media om tragiske hendelserDet var litt av et innlegg jeg klarte å skrive med bare en hånd.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Hvor mye trenger vi å vite? Ang. informasjon i media om tragiske hendelser
|
![]() |