|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Textrovert
|
![]() Sv: RussesutringVi er heldigvis ikke plaget av russen, selv om vi har et lite russebussdepot på en gård like i nærheten.
![]() |
#23 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: RussesutringFor meg er russ et vårtegn. Vi har fire videregående skoler i nærområdet og på en av dem hører denne bussen til http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=531924 |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: RussesutringI natt var det ille. Det ødela hele natten, morgenen og første del av dagen. Takkskarrufaenmegha.
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: RussesutringMå ærlig innrømme at jeg synes russefeiring er tåpelig. Fra å være en tradisjon der man feiret artium, er det blitt til et barnslig og kommersielt fyllekalas der de som feirer mest er de som har fått strykkarakter i flere fag. Jeg hoppet glatt over hele russefeiringen uten å angre ett sekund. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: RussesutringJotakk, her hørte vi dunka-dunka musikk til tidlige morgentimer selv om festen er langt unna.
![]() |
#28 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Russesutring
Enig |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Russesutring
Hjelpes, om de skal feste i så lang tid er det jo ikke mye de får inn før eksamen.
![]() |
#30 |
guru advisor
|
![]() Sv: RussesutringVi bor slik til at vi foreløbig ikke har hørt en eneste russebil, og jeg håper det varer. Selv var min egen russetid først og fremst REVY! Kjempemorsomt og utrolig sosialt, og et minne for livet. Festing var det, men jeg husker det som at vi ikke var helt sanseløse... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|