|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vårjakke til jente - gi meg tips!Vesla (2 år i sommer) trenger en tynn jakke for vår og kjølige sommerdager. Noe som kanskje er litt vindtett. Ikke for utpreget jentete (sånn i retning prinsesse). Jeg har lett meg igjennom alle nettbutikkene jeg vet om uten resultat. Den fineste jeg fant var en jakke fra IdaT i lys grønn, men ikke i hennes størrelse (og for en pris!). |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
Sv: Vårjakke til jente - gi meg tips!Jeg liker skogstad jakkene, men har ingen gode forslag til hvor du finner de på nett |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Vårjakke til jente - gi meg tips!Vi bruker P.O.P sin vindtette fleece til begge jentene, og er veldig fornøyde med de.
|
|
|
#6 |
|
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårjakke til jente - gi meg tips!Jeg liker også Skogstad.
|
|
|
#7 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Vårjakke til jente - gi meg tips!Jeg har også en HH jakke, rosa den også, men ikke dillete eller prinsessete. Malin brukte den med lett oppbretta ermer fra hun var 2,5 år.
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Vårjakke til jente - gi meg tips!
Signere. Vi bruker vår på andre sesong, fmen fargen har holdt seg veldig bra då må eg sei. |
|
|
|
#9 |
|
seru
|
Den brune!
|
|
|
|
#10 |
|
Skal rømme
|
Sv: Vårjakke til jente - gi meg tips!Vi har kjøpt en kjempefin softshelljakke til vår jente på snart 17 mnd på Barnas Hus til 300 kr. Ikke Skogstad eller et merke jeg har hørt om men veldig fin. Vi kjøpte sjokkrosa.
|
|
|
#12 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårjakke til jente - gi meg tips!Skogstad, ja! Og Bergans softshell er veldig gode jakker!
|
|
|
|
#13 |
|
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårjakke til jente - gi meg tips!Denne er veldig fin; http://www.barnogleker.no/psnweb/pro...36&deptid=9798
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09 Sist redigert av ILY : 06-05-08 kl 01:11. Årsak: Skriveleif |
|
|
|
|
|
#14 |
|
seru
|
Samme her i grunnen. Jakken var atpåtil kjøp brukt ca 15 år gammel.
|
|
|
|
#15 |
|
Hertuginne
|
Sv: Vårjakke til jente - gi meg tips!P.O.P sin jakke ser veldig fin og praktisk ut. Lille niesen min har den, og den er passe tykk, passe varm og vindtett. Hun har den brune og den er kjempefin.
|
|
|
#16 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårjakke til jente - gi meg tips!Vi har også P.o.P sin fleece og jentene elsker den. Det dumme med den er at årets modell har fått en stivere, strikket krage som jeg vet av flere barn som misliker. Men finner man P.o.P på nett?
|
|
|
#17 |
|
Off the map.
|
Sv: Vårjakke til jente - gi meg tips!blir ikke fleece lett skittent? altså det fester seg lett sand til osv. Jeg foretrekker jakker som er litt glatte i stoffet sånn at ikke alt biter. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Den får fort flekker ja, men ingen foreløpig som jeg ikke har fått bort med sitronsåpe, og jakka er nå på sin andre sesong her også. Den blir like fin etter vask, de holder seg utrolig bra.
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Så sant så sant. Her er den på 2 sesongen,og ingen flekker som ikkje har gått bort-heldigvis. |
|
![]() |
|
|