Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Montering av bilstoladapter til OTH

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-08, 19:19   #1
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Montering av bilstoladapter til OTH

Altså: Jeg finner ikke ut hvor jeg skal feste to av trykknappene. Jeg har skjønt hvordan jeg klikker på festene og de to trykknappene foran (nærmest styret) på understellet, men hvor skal de to trykknappene på midten festes?

Jeg har 08-understell, men eldre adapter, om det skulle ha noen betydning.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 00:45   #2
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Montering av bilstoladapter til OTH

Ingen?

Gammel 11-05-08, 01:45   #3
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor gammelt er understellet da?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 09:55   #4
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Det går dessverre ikke. Jeg kunne ikke feste adapteren på mitt 07 understell. Nye adaptere er visstnok i produksjon, men OTH er så trege med leveringen at de nok ikke er klare på lenge. Jeg fikk pengene igjen i juli i fjor for som de sa i butikken så kunne de ikke garantere for leveringen.

Gammel 11-05-08, 12:49   #5
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Standard

Takk - jeg sendte mail til BJ i går og spurte og de bekreftet det MissS skriver om at det gamle adapteret ikke passer. Men de har hatt nye adaptere i et år nå, sa de. På de nye skal den andre trykknappen festes i stoffet på selve adapteret.

Gammel 11-05-08, 17:38   #6
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Ja, de har hatt adapterene, men det tar visst vinter og vår før butikkene får de. Kan hende du får tak i nå altså.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:00.