Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Skravlings om menn og stjernetegn!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-06, 21:02   #61
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skravlings om menn og stjernetegn!

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er Tvilling og min Sambo er skorpion. Jeg vet ingenting om stjernetegn, så noen må gjerne opplyse meg.

Kan det være noe i at jeg er tenkende, pratsom, glad og sosial? Er det en tvillingting?

Og er det en typisk skorpiongreie å være hjemmekjær, ikke like å prate og å kunne veldig mye?

Yes, det lille jeg kan tilsier at det er en tvillinggreie!

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 08-11-06, 21:10   #62
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Mannen min er forøvrig skytte... Er det noen som kan fortelle meg hvordan mannen min er??

Sexy! Vi Skytter er ekstremt sexy!

Gammel 08-11-06, 21:12   #63
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Sexy! Vi Skytter er ekstremt sexy!

Jeg leste et sted at tvillinger er ekstremt dårlige i senga…tullebok

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 08-11-06, 21:14   #64
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stjålet fra http://www.sidene.no/horoskop/stjernetegn.htm

Sitat:

Væren - 21. mars - 19. april

Er du født i Væren?
Da er du
dynamisk, høy avgjørelseskraft, har stort initiativ og motivasjon og er ærlig og direkte. Men du har også en tendens til sinne, aggresjon, grovhet, utålmodighet, egoisme og raseri.
Du passer best sammen med Løven, Skytten, Vannmannen og Tvillingene
Element; Ild

Tyren - 20. april - 20. mai

Er du født i Tyren?
Da er du stabil pålitelig person, lidenskapelig partner, kunstnerisk, rolig og konkret. Men du har også tendens til å være påståelig og sta, grådig og materialistisk.
Du passer best sammen med Jomfruen, Stenbukken, Krepsen og Fisken
Element; Jord

Tvillingene - 21. mai - 21. juni

Er du født i Tvillingene?
Da er du temperamentsfull, filosofisk, intelligent, rasjonell og effektiv. Men du kan også være utålmodig og rastløs, snakkesalig, barnslig og useriøs.
Du passer best sammen med Vekten, Vannmannen, Løven og Væren
Element; Luft

Krepsen - 22. juni - 22. juli

Er du født i Krepsen?
Da er du ærgjerrig og føler stor tilknytning, intuitiv, sympatisk og føler stor omsorg. Men du er også mistenksom, manipulerende og kan være innesluttet.
Du passer best sammen med Skorpionen, Fisken, Jomfruen og Tyren
Element; Vann

Løven - 23. juli - 23. august

Er du født i Løven?
Da liker du selvutfoldelse, er original og åpen, lojal, selvsikker og dynamisk. Men du har også tendens til å være selvopptatt og dominerende, nesten diktatorisk.
Du passer best sammen med Skytten, Væren, Vekten og Tvillingene
Element; Ild

Jomfruen - 23. august - 22. september

Er du født i Jomfruen?
Da er du organiserende/praktisk, analytisk, veloverveiende, myk, og ettergivende. Men du er også nervøs, skeptisk og lite tolerant.
Du passer best sammen med Steinbukken, Tyren, Skorpionen og Krepsen
Element; Jord

Vekten - 23. september - 22. oktober

Er du født i Vekten?
Da er du vennlig, høflig, kompromiss-skapende, har sjarme, eleganse, liker diplomati, likevekt og fredlighet Men du har også en tendens til handlingssvakhet, uærlighet, smiger og koketteri.
Du passer best sammen med Vannmannen, Tvillingen, Skytten og Løven
Element; Luft

Skorpionen - 23. oktober - 21. november

Er du født i Skorpionen?
Da har du
følelsesmessig dybde er sikker og håndfast, du har en stor idealisme og streber etter høyere nivåer Men du har også en tendens til fanatisme, selvdestruksjon, okkulte tanker, sjalusi og hevntanker, pining og besatthet.
Du passer best sammen med Fisken, Jomfruen, Steinbukken og Jomfruen
Element; Vann

Skytten - 22. november - 21. desember

Er du født i Skytten?
Da har du stor
innsikt, er livlig og lærelysten har humor, entusiasme, optimisme, toleranse og organiseringsevne. Men du har også en tendens til mental arroganse, utålmodighet og hovenhet
Du passer best sammen med Væren, Løven, Vannmannen og Vekten
Element; Ild

Steinbukken - 22. desember - 19. januar

Er du født i Stenbukken?
Da er du ambisiøs, formende, hengivende, arbeidsom og målorientert. Men du kan også ha litt mangel på spontanitet og sensitivitet, og være sta, fordømmende og kontrollerende.
Du passer best sammen med Tyren, Jomfruen, Væren og Skytten
Element; Jord

Vannmannen - 20. januar - 18. februar

Er du født i Vannmannen?
Da er du veldig sosial, vennlig, kreativ, strålende og stolt. Men du kan også være tankeløs, indirekte og svevende.
Du passer best sammen med Tvillingen, Vekten Tyren og Skytten
Element; Luft

Fiskene - 19. februar - 20. mars

Er du født i Fiskene? Da er du Virkelighetsnær, fornuftig, snill, vurderende og planmessig. Men du har også en tendens til å være humørsyk, uberegnelig og trang til å føle deg som martyr.
Du passer best sammen med Krepsen, Skorpionen, Tyren og Stenbukken
Element; Vann

Jeg er kreps, mannen er løve og jentene er vær og kreps... 2 med ildtegn (løve og vær) og 2 med vanntegn.

Silence er ikke aktiv  
Gammel 08-11-06, 21:20   #65
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Jeg er ikke så opptatt av astrologi, utenom at det er veldig underholdende, men egenskapene til tvillingen passer skremmende bra på meg og mannen!
Både de gode og dårlige, får jeg vel skynde meg å si.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 08-11-06, 21:23   #66
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er skytte mens mannen skal være skorpion (født 24.oktober 1968), men han er typisk vekt, er det mulig i astrologien? Uansett, vi passer veldig godt sammen

Barna er vannmann og tvilling

Gammel 08-11-06, 23:22   #67
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg er tyr, født 17. mai, så jeg har også ascendant tyr. Dengang jeg jobbet på den nederlandske skole i Oslo holdt vi gjennomgang av undervisernes bursdage. Alle 7 var vi født i tyrens tegn ! Jeg har flere tyr-veninner med bursdag i mai måned, synes vi allesammen er greie, pålitelige jenter som ikke gir seg når vi støter på litt motgang.

Mr. Dib er fisk. Hyggelig, grei, og litt sær på en veldig charmerende måte (synes nå jeg). Generer du ikke ham, generer han ikke deg. Absolutt ikke noen leppeslengende sladrechatol - faktisk går han så mye i sin egen verden at saftige sladrehistorier går rett forbi ham (til min store irritasjon).

Gammel 08-11-06, 23:27   #68
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min mann er ild og jeg er vann... jeg slukker ham!

Gammel 09-11-06, 00:30   #69
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

+ = og og

Det er jeg som er tyren og mannen som er den psykopatiske skorpionen.
Men han har få slike trekk, for han er ekkelt rolig og avbalansert.
Jeg derimot................
Vektgutten vår er også en temperamentfull liten fyr........

Gammel 09-11-06, 00:42   #70
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Er du født i Skorpionen?
Da har du
følelsesmessig dybde er sikker og håndfast, du har en stor idealisme og streber etter høyere nivåer Men du har også en tendens til fanatisme, selvdestruksjon, okkulte tanker, sjalusi og hevntanker, pining og besatthet.
Element; Vann

Uuææærrgh.... Det var det jeg mente med det jeg skrev tidligere om skorpionen. Huff og huff.... det stemmer jo på en prikk.

Gammel 09-11-06, 22:45   #71
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Er du født i Skorpionen?
Da har du følelsesmessig dybde er sikker og håndfast, du har en stor idealisme og streber etter høyere nivåer Men du har også en tendens til fanatisme, selvdestruksjon, okkulte tanker, sjalusi og hevntanker, pining og besatthet.
Element; Vann

Uuææærrgh.... Det var det jeg mente med det jeg skrev tidligere om skorpionen. Huff og huff.... det stemmer jo på en prikk.

Gammel 09-11-06, 23:02   #72
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Er du født i Skorpionen?
Da har du følelsesmessig dybde er sikker og håndfast, du har en stor idealisme og streber etter høyere nivåer Men du har også en tendens til fanatisme, selvdestruksjon, okkulte tanker, sjalusi og hevntanker, pining og besatthet.
Element; Vann

Ja, det ser ut som det er lett å vite hvilket stjernetegn man finner psykopatene!

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 12-11-06, 09:39   #73
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å bli gravid så man vet man får en skorpion må jo da bli skumle saker!!!

Både jeg og prinsen er Tyrer. For mitt vedkommende stemmer det veldig godt - med unntak av at jeg ikke er materialistisk og jeg er ikke fullt så hjemmekjær som tyrer ofte blir framstilt på...acendanten min er i jomfruen - det passer også godt -

Mannen er steinbukk - det passer fryktelig godt til han.

Jeg tror forøvrig ikke på dette jeg altså, men det har da en underholdningsverdi!

Ang fisker, så har jeg hørt at de ofte er vanskelig å bli kjent med - de skvetter fort unna..

Tvillinger har jeg hørt at er "tosidige" og derfor litt vanskelige å bli klok på..

Gammel 12-11-06, 10:21   #74
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg er jomfru, og kan bare si . (Jeg er ganske flink med mat, men ellers er jeg en lat sjuskebøtte, og en avslappet sådan. Mulig jeg tar ut pertentligheten min andre steder.)

Mannen min er vannmann, og han er stort sett tørr og fin.

Jeg signerer denne. Jeg er jomfru, men det er ikke mye listefriking og rydding overalt her i heimen.

Mannen min er dog ikke vannmann, men kreps eller krabbe eller hva det nå heter.

Poden er skorpion, og holder seg mest til biting og klyping, så det passer jo bra!

Sist redigert av Ru : 12-11-06 kl 13:19. Årsak: *roter fælt her nå!*
Ru er ikke aktiv  
Gammel 12-11-06, 10:58   #75
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Ang fisker, så har jeg hørt at de ofte er vanskelig å bli kjent med - de skvetter fort unna..

Det meste som står om fisker, stemmer om meg... (håpløst romantisk, dagdrømmende og en smule distrè osv)

Men at jeg skal være vanskelig å bli kjent med?
Nei det har jeg ikke sett!

Gammel 12-11-06, 11:42   #76
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Det meste som står om fisker, stemmer om meg... (håpløst romantisk, dagdrømmende og en smule distrè osv)

Men at jeg skal være vanskelig å bli kjent med?
Nei det har jeg ikke sett!

Ikke engang vanskelig å komme nært innpå?

Silence er ikke aktiv  
Gammel 12-11-06, 14:59   #77
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her i huset er vi tre løver og en skytte, man kan trygt si at vi alle kjemper om oppmerksomheten.

TGM er ikke aktiv  
Gammel 13-11-06, 02:39   #78
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hrmf, det var da voldsomt så mye skitsnakk om Skorpioner her?
Jeg kjenner meg faktisk ikke så mye igjen i beskrivelsen, selv om skorpioner beskrives litt forskjellig. Syns heller jeg passer under Vekt eller Kreps. Er usikker hvilken ascendant jeg har. Men jeg er undersøkende og litt fascinert av det overnaturlige, og kan av og til være litt selvdestruktiv i tankegangen. Også er jeg selvsagt fryktelig sexy. Ja, skorpioner er kjent for å være det mest sexy stjernetegnet.

Jeg har 2 gode, snille skorpionvenninner også.
Og 2 skorpionekser. De hadde begge fødselsdag samme dag som meg.
Den ene var rolig, klok, sexy og snill. Den andre viste seg å være en kverulant, barnslig, sjalu fyr som det var himmelsk å bli kvitt.

Mine skrekkpartnere/venninner er derimot Væren: De er akkurat som beskrevet her:
"Er du født i Væren?
Da er du dynamisk, høy avgjørelseskraft, har stort initiativ og motivasjon og er ærlig og direkte.
Men du har også en tendens til sinne, aggresjon, grovhet, utålmodighet, egoisme og raseri."

Har (hatt) 2 vær-venninner som jeg har et komplisert forhold til. De er utrolig morsomme å være sammen med i det ene øyeblikket, men i neste øyeblikk er de fryktelig egoistiske og ofte aggressive.
Men den 3. værvenninnen er utrolig snill, glad, rolig og omtenksom.

Har to Løve-ekser som passer meget godt til beskrivelsen:
Er du født i Løven?
Da liker du selvutfoldelse, er original og åpen, lojal, selvsikker og dynamisk. Men du har også tendens til å være selvopptatt og dominerende, nesten diktatorisk.

Særlig den ene løven viste seg å være sykelig sjalu, manipulerende og diktatorisk.
Har to løvevenninner som elsker å reise (ref. Elins erfaringer), er ledertyper med stor omsorg for andre mennesker.

Min samboer er Vekt, og beskrivelsen passer godt:
Er du født i Vekten?
Da er du vennlig, høflig, kompromiss-skapende, har sjarme, eleganse, liker diplomati, likevekt og fredlighet Men du har også en tendens til handlingssvakhet, uærlighet, smiger og koketteri.

Lillegutt er Skytte, og her passer også beskrivelsen godt, enda han er bare 2 år:
Er du født i Skytten?
Da har du stor innsikt, er livlig og lærelysten
har humor, entusiasme, optimisme, toleranse og organiseringsevne. Men du har også en tendens til mental arroganse, utålmodighet og hovenhet

Jeg tror at astrologi har noe for seg, men det er mye useriøse horoskop, pølsevev og mye som ikke stemmer.

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 13-11-06, 07:51   #79
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Ikke engang vanskelig å komme nært innpå?

Nei, faktisk ikke... :enkelsjel:

Gammel 13-11-06, 09:58   #80
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Menn og stjernetegn, er det ikke samme sak uansett kjønn??

Anyway, jeg synes steinbukker er umulige å kommunisere med. Jeg liker godt vannmenn og vekt og egentlig de fleste andre også Men skorpioner er ganske selvopptatte ( og nå snakker jeg selvsagt om alle dere her inne )

Mani er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:23.