|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Anbefal meg en liten reisesengVi har en reiseseng som vi er fornøyd med, jeg husker ikke hva den heter, men den er sånn vanlig og billig fra babyshop. Men nå har vi regnet oss fram til at vi burde ha en til, for vi skal feriere på hytter med hems og steintrapper og andre dødsfeller, og da tør jeg ikke ha treåringen løs mens vi sover.
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Sv: Anbefal meg en liten reisesengHvor stor er den dere har, da? Vi har også en billig en fra Babyshop, og jeg synes den er ganske liten når den er sammenslått, men alt er jo relativt. Den er nokså tung, men tar ikke stor plass. Det må vel være denne, tror jeg:
I’m out of here. Sist redigert av Bluen : 12-05-08 kl 13:34. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Anbefal meg en liten reisesengHer har de en variant.
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Anbefal meg en liten reisesengEller denne fra Phil & teds.
|
|
|
#5 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg en liten reisesengJeg tenker at den vi har er helt standard. Kanskje 1m x 25 cm x25 cm. Så jeg leter kanskje etter en som blir spesielt liten.
|
|
|
#6 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg en liten reisesengVi har også den fra Phil & Teds som kokosbolle la inn bilde av. Den blir veldig liten og er lett, endel mindre enn en vanlig reiseseng. Vi har begge deler. Oppslått er den like stor som en vanlig reiseseng.
|
|
|
#7 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Anbefal meg en liten reiseseng
Jeg visste vi skulle kjøpt den i stedet for vanlig reiseseng
|
|
|
#8 |
|
Ute på tur
|
Sv: Anbefal meg en liten reisesengVi har også P&T reisesengen og den er helt super! Liten og lett og å ta med seg, og har fluenetting som var veldig fint når vi var 4 uker i sør Europa i fjor sommer.
|
|
|
#9 |
|
trøtt
|
Sv: Anbefal meg en liten reisesengJeg har ikke noen erfaring med den selv, men jeg har sett at Babybjörn også har en sånn lett reiseseng. Synes den så ganske fin ut, men dessverre trenger vi ikke en ny. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Anbefal meg en liten reisesengVi er også veldig fornøyd med P&T. |
|
|
|
#11 |
|
trøtt
|
Det står at den veier 5 kg. Det er da ikke spesielt lett... ?
|
|
|
#13 |
|
trøtt
|
Sv: Anbefal meg en liten reisesengVi har en slik tung og håpløs en (står som regel på hytta eller hos foreldrene mine) og kjøpte nå i våres en Littlelife Twin Arc Travel Cot som vi skal ha med oss når vi reiser. Den var litt knotete å sette opp første gangen, men når man først har gjort det en gang går det greit.
|
|
|
#14 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Anbefal meg en liten reisesengZol har hatt denne tråden fremme før;
|
|
|
#15 |
|
trøtt
|
Det gamle Simodroget vi har veier sikkert dobbelt så mye, men hvis P&T bare veier halvparten er det kanskje ikke så vanskelig å velge. Ikke aner jeg hva BB-senga koster heller. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Anbefal meg en liten reisesengVi har samme som TM, og den er helt super, blir liten, veier lite og ungen sover godt i den, den er veldig teltaktig, og kan også brukes som strantelt på stranda - helt genial, og god lengde.
|
|
|
#17 |
|
trøtt
|
Har dere den solskjermen?
|
|
|
#18 |
|
|
Nei, har ikke kjøpt den ennå, men har lagt et håndkle over og fått skygge da. Hvis sommeren blir så bra som den ser ut til, kan det være at vi går til anskaffelse av den i år.
|
|
|
#19 |
|
--
|
Sv: Anbefal meg en liten reisesengSamme som TM og Pamina vi også. Veldig fornøyd. Det eneste jeg har å si er at den er knotete å sette opp den første gangen og madrassen er i tynneste laget. Men med øvelse går det greit å montere den og legger ofte en dyne eller noe under hele sengen, så løser det seg. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: Anbefal meg en liten reisesengMadrassen er litt tynn, enig i det marikken, legger gjerne lammeulla nedi, og da sover snuppa godt.
|
![]() |
| Emneord |
| barneutstyr, hems, hyttetur, reiseseng |
|
|