Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Sjørøverkake?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-08, 20:47   #21
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sjørøverkake?

FLOTT kake, Martis!

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 22:27   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wow. Jeg er imponert. Den var innmari stilig. Til neste år .......

Gammel 26-02-08, 13:57   #23
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og sånn ble vår sjørøverkake som ble laget i helga. Veldig viktig for 4-åringen å ha stor skattekiskte på. Full av nonstop og sølvkuler. Sølvkulene funker forøvrig også som skyts til kanonene.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 14:06   #24
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Flott kake Elisabet!

Gammel 26-02-08, 19:19   #25
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Så fin kake Elisabet

Gammel 26-02-08, 19:21   #26
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Og sånn ble vår sjørøverkake som ble laget i helga. Veldig viktig for 4-åringen å ha stor skattekiskte på. Full av nonstop og sølvkuler. Sølvkulene funker forøvrig også som skyts til kanonene.

Den var veldig fin! og utifra beskrivelsene med bilder med hvordan man gjør det tidligere i tråden, så tror jeg at jeg skal prøve meg til 6-årsdagen i mars. Men hva er det grønne du har oppi der? Og det gullgreiene, er det små kanoner? Hvor får man kjøpt`?

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 21:30   #27
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Den var veldig fin! og utifra beskrivelsene med bilder med hvordan man gjør det tidligere i tråden, så tror jeg at jeg skal prøve meg til 6-årsdagen i mars. Men hva er det grønne du har oppi der? Og det gullgreiene, er det små kanoner? Hvor får man kjøpt`?

Rekvisittene som gullkanoner og kiste er robbet av Sabeltannskuta. Bare vasket godt først. Det grønne er 2 bokser kiwi gele som jeg har prøvd å ha oppi blå konditorfarge, men burde hatt en god del mer av den oppi. Men jeg kaller den sjøgrønn.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 00:12   #28
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Gammel tråd, men føler for å vise frem vårt eksemplar . Rimelig godt fornøyd. Mannen skrev Sabeltann oppdelt på hekken, noe jeg ikke var så fornøyd med. Jaja, kunne ikke akkurat begynne å rokke om på det eneste han bidro med på kaka heller eller?

Gleder meg til å se Podens øyne i morgen.

Noe rart på det siste bildet .

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 21:52   #29
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

den var kjempefin, Skytte!
Jeg ble overrasket over hvor greit det gikk å lage den (med masse skjære-pyntehjelp fra hendige mannen min). Kan legge inn bilde av vår senere.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 22:04   #30
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Den var jaggu ikke enkel å få pen synes nå jeg.
Er glad jeg hadde en til

Svar

Emneord
båtkake, kakeskip, sjørøverkake

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:23.