Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Shopping outlet i London - Bicester Village

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-08, 20:43   #1
Stavangerjentå
Undrende

Stavangerjentå sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Stavangerjentå er litt kul
Standard

Shopping outlet i London - Bicester Village

Har noen vært der? Hvordan var utvalget av tøy?

Dersom det viser seg å være helt superdupert, så vurderer jeg å ta turen ut med toget neste gang jeg er i London....

Stavangerjentå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 15:12   #2
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Shopping outlet i London - Bicester Village

Jeg har ikke vært der selv, men moren min skal dit i juni. Jeg kikket på nettstedet deres, og det ser ut til at de har litt finere klesmerker.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 15:26   #3
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi var der i fjor sommer.
Jeg sammenligna hele tiden med outlet i USA, og i forhold til det var det greit nok. Jeg likte Helly-Hansen-butikken best.
Men må si at vi hadde med to små barn, og jeg skulle gjerne sett litt mer enn hva vi fikk tid til.

Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 22:31   #4
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Drar opp en gammel tråd.

Er det verdt å dra ut dit når man bare er 3 dager i London? Eller burde vi heller shoppe i en annen bydel 1 dag? I såfall hvilke områder anbefales for kles-/skoshopping der det ikke er alt for dyrt? Planen er 2 dager med shopping, 1 i sentrum (Oxford/Regent) og en dag på outlet.

Sjekket butikkoversikten nå, og egentlig var det ikke så mange butikker jeg MÅTTE innom for å si det sånn...

Gammel 10-01-10, 23:27   #5
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg skal til London imorgen, og første stopp er Westfield. Dette er et handlesenter i Shepherd's Bush, så i selve London, og der finner man ALT. http://uk.westfield.com/london/ Dette er egentlig en kosetur for 5-åringen, så jeg regner med at en halv dag der tar seg av det meste. Det blir for langt å reise til Bicester Village når man har så kort tid, synes jeg.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 16:17   #6
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Takk, det var kanskje et bedre altenativ for oss også.
Kjedelig å bruke hele dagen der ute når vi ikke har så mange dager til rådighet.

God tur foresten! Vi reiser i neste uke.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:34.