|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Must-haves i medisin-mappen på utenlandsreiser?Jeg drar snart på tur til Hellas med hele familien. Selv er jeg gravid, og jeg har en sønn med litt sart mage, så jeg vil gjerne ta mine forholdsregler. (Og ja, jeg kommer til å la være å klappe katter, skrelle all frukt, ikke drikke vann fra springen, ikke spise salat ute eller rått kjøtt osv osv osv)
|
|
|
|
#2 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Must-haves i medisin-mappen på utenlandsreiser?Travello/Imodium i tilfelle magetrøbbel. Allergimedisin, både for mor og far som er allergisk, og i tilfelle poden får elveblest (det fikk han på ferie i fjor), Postafen i tilfelle reisesyke/kvalme.
|
|
|
#3 |
|
Permakulturell
|
Sv: Must-haves i medisin-mappen på utenlandsreiser?Jeg spurte om dette for en stund siden, da vi skulle til Filippinene. Da kom jeg over denne linken til en artikkel i VG, som gir en oversikt over produsenter av reiseapotek, med liste over innhold. Kjekke sjekklister å ha.
|
![]() |
|
|