|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
VeloppDragen
|
Hvilken mobiltelefon skal jeg velge?Gammelt vanedyr søker nytt mobilabonnement med tilhørende telefon.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hvilken mobiltelefon skal jeg velge?Jeg lurer på det samme, (bortsett fra at jeg betaler selv og ønsker meg en mobil med ok kamera og kanskje mp3-spiller) og venter spent på svar.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken mobiltelefon skal jeg velge?Jeg har alltid hatt Nokia telefoner, og vært ganske fornøyd med dem, akkurat nå har jeg den samme som deg, Nokia 6300. det er min 2 av den typen, jeg fikk den første i forbindelse med forlengelse av abonemang, men den lånte min datter og mistet den første dagen jeg hadde den, synes den var enkel og grei, og kjøpte samme type da jeg kjøpte meg ny.
|
|
|
#4 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken mobiltelefon skal jeg velge?Jeg er veldig fornøyd med min Nokia N73, selv om jeg ser det klages på den i en annen tråd.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken mobiltelefon skal jeg velge?
Hvis du vil ha et godt kamera, hadde jeg valgt Sony Ericsson K810i (3,2 mpx)eller K850i (5 mpx) |
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken mobiltelefon skal jeg velge?
Jeg har i hvert fall lyst på denne. |
|
|
|
#7 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Hvilken mobiltelefon skal jeg velge?Jeg heller mot Nokia 6233.
|
|
|
|
|
#8 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
![]() |
Sv: Hvilken mobiltelefon skal jeg velge?6233 er en ganske gammel mobil. Snart 2 år siden den kom om jeg ikke husker feil. Du kan få mer oppdaterte mobiler til omtrent samme prisen.
|
|
|
|
#9 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Hvilken mobiltelefon skal jeg velge?Ikke slide.
|
|
|
|
|
#10 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Hvilken mobiltelefon skal jeg velge?6500 slide har både jeg og mannen, og ingen av oss er fornøyde med den. Eller, det er en super telefon, men det er en del "programmeringsfeil" med de. Tastelåsen henger seg opp, profilene reset'er seg i tide og utide, osv. Jeg synes det er altfor tilfeldig at både Gubben og jeg skal få et mandagseksemplar av en telefon med de samme problemene til at jeg ikke tror det er en feil med modellen.
|
|
|
#11 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvilken mobiltelefon skal jeg velge?Jeg har alltid hatt Sony E, men kjøpte en Nokia på nett i dag. Spent.
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 14-05-08 kl 23:15. |
|
|
|
![]() |
|
|