Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sengetid for voksne

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-08, 22:41   #1
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sengetid for voksne

Nysgjerrig sent på kvelden, jeg!

• Når legger du deg vanligvis om kvelden?
  • Når står du vanligvis opp om morgenen?
  • Legger du deg samtidig med en evt. mann/samboer? Hvorfor/hvorfor ikke?
  • Påvirker punktet ovenfor sexlivet på en positiv eller negativ måte?
  • Hvor mange timer søvn får du vanligvis pr natt?
  • Vekkes du regelmessig av barn i løpet av natten?
  • Er det noe du ville endret i forhold til egne rutiner om mulig?
  • Hvordan ligger du an på BMI-skalaen?
Og for de som stusser veldig over spørsmålsstillingen er dette en tredelt hypotese jeg forsøker å "forske" på.

Ja, jeg er i permisjon og har lite å finne på for tiden!
  1. Hva er normal leggetid og antall timer søvn for andre?
  2. Er nok søvn er viktig for å unngå overvekt (jfr dannelsen av hormonett Grehlin)?
  3. Påvirker leggetiden sexlivet?

Sist redigert av Mirasol : 14-05-08 kl 23:05. Årsak: Tilføyd en presisering på punktet om sexlivet. :sparke:
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 22:51   #2
tvillingmamma83
høyt og lavt

tvillingmamma83 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
tvillingmamma83 er litt kul
Standard

Sv: Sengetid for voksne

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Nysgjerrig sent på kvelden, jeg!

• Påvirker punktet ovenfor sexlivet?
Og for de som stusser veldig over spørsmålsstillingen er dette en tredelt hypotese jeg forsøker å "forske" på.

Ja, jeg er i permisjon og har lite å finne på for tiden!
  1. Hva er normal leggetid og antall timer søvn for andre?
  2. Er nok søvn er viktig for å unngå overvekt (jfr dannelsen av hormonett Grehlin)?
  3. Påvirker leggetiden sexlivet?

jeg legger meg vanligvis rundt halv to-to og står opp rundt halv åtte.
mannen er bare hjeme i helgene som regel og det varierer om vi legger os samtidig, fordi at jeg har veldig mye å gjøre om kvelden, rydde osv, og han er kjempe sliten etter en hard arbeidsuke.
det påvirker ikke sexlivet, noen ganger står jeg opp igjen,han våkner når jeg kryper på eller han kryper på når jeg legger meg
det varier jo selvfølgelig på når jeg legger meg, men gj,snitt i antall timer er vel 5-6 timer, sover jeg over 8 er jeg helt i koma og veeeldig vondt i ryggen.
begge barna sover hele natta.
bmi er rundt 25,et eller annet husker ikke i farta.
skulle gjerne sovet lenger om morgnen av og til, for uansett når jeg legger meg er morgnen like kjip de første 10 min

Gammel 14-05-08, 22:51   #3
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

• Mellom 23 og midnatt
    • Klokken 6
    • Ja, stort sett.
  • Påvirker punktet ovenfor sexlivet?
    • Tja, det som påvirker sexlivet mest er hvor trøtte vi er og når vi får lagt oss
    • 6-7, som oftest nærmest 6 siden vi ofte ender med å prate eller ha sex de gangene vi klarer å subbe oss i seng før midnatt
    • Nei
    • Ja, vi burde lagt oss før, men det ville gått utover kos, jobb og husarbeid
    • 25.9

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 22:54   #4
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

• Når legger du deg vanligvis om kvelden? Nå når jeg er i permisjon varierer det en del, men vanligvis rundt 23 eller 23.30. Litt tidligere når jeg jobber.
  • Når står du vanligvis opp om morgenen? Nå står jeg opp rundt klokka 08 (våkner som regel en halvtime før). Før permisjonen sto jeg opp rundt 06.30, og det blir vel litt tidligere når jeg begynner på igjen, siden jeg må levere Knerten.
  • .Legger du deg samtidig med en evt. mann/samboer? Hvorfor/hvorfor ikke? Når jeg jobber, ja, men nå for tida er jeg ofte våken litt lenger enn ham.
  • Påvirker punktet ovenfor sexlivet? Det kan gjøre det, ja.
  • Hvor mange timer søvn får du vanligvis pr natt? Cirka åtte.
  • Vekkes du regelmessig av barn i løpet av natten? Ja.
  • Er det noe du ville endret i forhold til egne rutiner om mulig? Jeg kunne med fordel komme meg i seng litt tidligere, for jeg trenger en del søvn.
  • Hvordan ligger du an på BMI-skalaen? Godt opp i det øvre sjiktet.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 22:57   #5
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

• Når legger du deg vanligvis om kvelden? Mellom elleve og tolv
  • Når står du vanligvis opp om morgenen? Mellom seks og sju
  • Legger du deg samtidig med en evt. mann/samboer? Hvorfor/hvorfor ikke? Alltid. Hver kveld i 13 år.
  • Påvirker punktet ovenfor sexlivet? Ja, det tror jeg.
  • Hvor mange timer søvn får du vanligvis pr natt? 5-6, kanskje 7 dersom jeg har kjempeflaks
  • Vekkes du regelmessig av barn i løpet av natten? Ja. Jeg nattammer.
  • Er det noe du ville endret i forhold til egne rutiner om mulig? Jeg skulle veldig gjerne lagt meg tidligere, men klarer det ikke.
  • Hvordan ligger du an på BMI-skalaen? 22

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 22:59   #6
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Når legger du deg vanligvis om kvelden?
Mellom midnatt og 1.

Når står du vanligvis opp om morgenen?
Rundt 7. Men jeg begynner å prøve ca 6.30. Slumrefunksjon er en fin ting.

Legger du deg samtidig med en evt. mann/samboer? Hvorfor/hvorfor ikke?
Er singel.

Påvirker punktet ovenfor sexlivet?
Hvilket sexliv?

Hvor mange timer søvn får du vanligvis pr natt?
5-6 timer. Det er sjeldent jeg får sove før det er gått minst en time.

Vekkes du regelmessig av barn i løpet av natten?
Ja, flere ganger i uka. Men vanligvis gløtter jeg bare såvidt på øynene mens det aktuelle barnet kryper ned i senga ved siden av meg.

Er det noe du ville endret i forhold til egne rutiner om mulig?
Jeg har lyst til å komme meg i seng tidligere og å sprette opp når klokka ringer.

Hvordan ligger du an på BMI-skalaen?
Høyt.

Gammel 14-05-08, 23:08   #7
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det varierer veldig når jeg legger meg, men et sted mellom kl 23 og 01 tipper jeg (på hverdagene). Jeg står opp kl 7 hver dag i ukedagene, i helgen sover jeg litt lenger.

Det varierer også om mannen og jeg legger oss samtidig.

Sexlivet mitt holder jeg for meg selv, det ønsker jeg ikke å dele med andre.

Hvor mange timer søvn jeg får kommer an på om jeg får sove. Det er ikke alltid en selvfølge.

Ungene vekker meg sjelden om natten, det skjer kun når de er syke.

Vil ikke endre noe i rutinene mine (eller mangel på sådanne).

BMI er 19, det ligger vel innenfor normalen regner jeg med.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 23:16   #8
Lykkex3
Superaktiv

Lykkex3 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

• Når legger du deg vanligvis om kvelden? Alt fra 23-00 -01.00
  • Når står du vanligvis opp om morgenen? 07.00 - 07.30
  • Legger du deg samtidig med en evt. mann/samboer? Hvorfor/hvorfor ikke? Legger oss stort sett likt og har gjort det i 15 år nå.
  • Påvirker punktet ovenfor sexlivet? Nei jeg syns igrunn ikke det.
  • Hvor mange timer søvn får du vanligvis pr natt? Mellom 7 og 8 timer.
  • Vekkes du regelmessig av barn i løpet av natten? Nei
  • Er det noe du ville endret i forhold til egne rutiner om mulig? Slutte å løse kryssord på sengekanten Den kan til tider stjele mye søvn.
  • Hvordan ligger du an på BMI-skalaen? 20,3

Lykkex3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 23:27   #9
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

.

• Når legger du deg vanligvis om kvelden? - mellom 23 og 24
  • Når står du vanligvis opp om morgenen? - blir vekt av et eller annet barn mellom 06 og 08, vanligst omkring 06:30.
  • Legger du deg samtidig med en evt. mann/samboer? Hvorfor/hvorfor ikke? - ja. Vi sitter ofte for lenge før vi finner det for godt å gå og legge oss.
  • Påvirker punktet ovenfor sexlivet på en positiv eller negativ måte? - negativt. Vi er ofte så altfor trøtte da vi endelig havner under dyna at tanken på sex gjerne er litt for fjern.
  • Hvor mange timer søvn får du vanligvis pr natt? - 6-7 timer
  • Vekkes du regelmessig av barn i løpet av natten? - Har hatt en periode hvor jeg måtte inn til eldstemann 3-4 ganger hver natt
  • Er det noe du ville endret i forhold til egne rutiner om mulig? - Jeg ville ha lagt meg tidligere, og heller hatt sex enn å se på tv.
  • Hvordan ligger du an på BMI-skalaen? - 23

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 23:53   #10
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Rundt 23.30 og 00.45
En gjennomsnittsdag med kveldsvakt står jeg opp 7.30
Så og si aldri. Han sitter oppe å spiller wow til svarte natta.
Definitivt negativt !
6 timer sånn omtrent.
Ikke nå lenger
Ville nok prøvd å komme meg tidligere i seng, men har ofte adrenalin oppunder øra når jeg kommer hjem fra seinvakt kl 23, og da nytter det ikke.
27 og ca. 8 kg for tung.

Gammel 15-05-08, 00:15   #11
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altfor seint. Sjelden før midnatt.
06.30
Ja. Han er natterangler, som meg.
Vi legger oss samtidig, noe som ikke er negativt for nevnte liv.
Max 6
Ja.
Vi burde lagt oss tidligere. I og med at nevnte liv ikke påvirkes negativt, så sovner vi ofte veldig seint.
23,7 sist jeg sjekket. Jeg hadde sikkert vært tynn om jeg hadde hatt vett til å køye tidligere, men sex er god trim, så...

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 09:54   #12
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Mellom 22.30 og 23, i helgene også, stort sett.
Mellom 6.30 og 7.30
Vi legger oss nesten alltid samtidig. Vanligvis pisker han meg i seng. Ingen av oss klarer å sovne når den andre kan komme å legge seg når som helst.
Positivt. Selv om min slappfisk av en mann vanligvis er for trøtt til sånt om kvelden. Kl 6 om morgenen derimot.
Ca 6-7 timer.
Nattammer 1 gang. Ofte er ett eller begge barna urolig og må ses til.
Egentlig ikke. Men det hadde vært fantastisk å kunne sovet når jeg hadde hatt anledning, dvs. lagt hodet på puten og sovet sammenhengende til morgenen. Jeg er avhengig av faste soverutiner for ikke å bli sprø av søvnproblemer, både når det gjelder innsoving og sammenhengende søvn.
BMI er på 25 for øyeblikket.

Gammel 15-05-08, 10:03   #13
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

• Når legger du deg vanligvis om kvelden? Senest 22.30
  • Når står du vanligvis opp om morgenen? 0550
  • Legger du deg samtidig med en evt. mann/samboer? Hvorfor/hvorfor ikke? Nei, han legger seg ikke før etter midnatt
  • Påvirker punktet ovenfor sexlivet på en positiv eller negativ måte? Nei, vi har sjelden sex i dobbeltsengen uansett
  • Hvor mange timer søvn får du vanligvis pr natt? 7-8
  • Vekkes du regelmessig av barn i løpet av natten? Nei
  • Er det noe du ville endret i forhold til egne rutiner om mulig? Nei
  • Hvordan ligger du an på BMI-skalaen? Min BMI aner jeg ikke. Sjekker ikke slikt, ikke har jeg badevekt hjemme heller.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 10:08   #14
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[quote=Maimor;998671]Nysgjerrig sent på kvelden, jeg!

• Når legger du deg vanligvis om kvelden? Ca. 23.00. Litt avhengig av hva som går på TV
  • Når står du vanligvis opp om morgenen? Ca. 06.30
  • Legger du deg samtidig med en evt. mann/samboer? Hvorfor/hvorfor ikke? Av og til. Hvis en av oss legger seg først, er det han. Han A-menneske om kvelden og B-om morgenen. Jeg er omvendt..
  • Påvirker punktet ovenfor sexlivet på en positiv eller negativ måte? Hva tror dere ( men vi har jo fått to barn, så det er ikke helt håpløst altså...)
  • Hvor mange timer søvn får du vanligvis pr natt? 6-7
  • Vekkes du regelmessig av barn i løpet av natten? Av og til. Blir heldigvis mindre og mindre av det..
  • Er det noe du ville endret i forhold til egne rutiner om mulig? Lagt meg tidligere kanskje.
  • Hvordan ligger du an på BMI-skalaen? 25, er ca 8.kg mer enn jeg burde....

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 10:14   #15
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

• Når legger du deg vanligvis om kvelden? Mellom 23 og midnatt
  • Når står du vanligvis opp om morgenen? Mellom 5.50 og 6.40
  • Legger du deg samtidig med en evt. mann/samboer? Hvorfor/hvorfor ikke? Stort sett samtidig. Hvis noen legger seg før, er det som regel jeg.
  • Påvirker punktet ovenfor sexlivet på en positiv eller negativ måte? Ingen påvirkning
  • Hvor mange timer søvn får du vanligvis pr natt? 6 til 7.
  • Vekkes du regelmessig av barn i løpet av natten? Nei, sjelden.
  • Er det noe du ville endret i forhold til egne rutiner om mulig? Skulle gjerne hatt litt mer søvn, men det er vanskelig å få lagt seg tidligere.
  • Hvordan ligger du an på BMI-skalaen? Ligger svært dårlig an. Har en BMI på 38

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 10:15   #16
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

• Når legger du deg vanligvis om kvelden? Ca 2300
  • Når står du vanligvis opp om morgenen? Ca 0730
  • Legger du deg samtidig med en evt. mann/samboer? Hvorfor/hvorfor ikke? Nei, han er som regel oppe lenger.
  • Påvirker punktet ovenfor sexlivet på en positiv eller negativ måte? Påvirker det ikke
  • Hvor mange timer søvn får du vanligvis pr natt? Ca 8
  • Vekkes du regelmessig av barn i løpet av natten? Nei, ikke regelmessig, men en gang i blandt.
  • Hvordan ligger du an på BMI-skalaen? Høyt, men nå er jeg jo gravid, så BMI kan jo ikke regnes ut...

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 10:16   #17
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

• 22.30
  • Mellom 06 og 08
  • Vi pleier legge oss samtidig
  • Positiv
  • 7 (med avbrudd)
  • Ja, minst to ganger, ofte flere
  • Skulle gjerne lagt med sammen med bare mannen noen ganger, uten baby imellom.
  • 22.2

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 11:17   #18
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

• Når legger du deg vanligvis om kvelden? Mellom klokka 22 og 23
  • Når står du vanligvis opp om morgenen? Mellom klokka 06 og 10
  • Legger du deg samtidig med en evt. mann/samboer? Hvorfor/hvorfor ikke? Ja, legger oss som regel likt
  • Påvirker punktet ovenfor sexlivet på en positiv eller negativ måte? Der må jeg nok skylde på henne på 11 uker som ligger der
  • Hvor mange timer søvn får du vanligvis pr natt? Ca. 7 timer
  • Vekkes du regelmessig av barn i løpet av natten? Ja, nattammer én gang per natt
  • Hvordan ligger du an på BMI-skalaen? BMI på 21

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 11:26   #19
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sengetid for voksne

• Når legger du deg vanligvis om kvelden? Mellom 11 og midnatt prøver vi på.
  • Når står du vanligvis opp om morgenen? 6-7 tiden.
  • Legger du deg samtidig med en evt. mann/samboer? Hvorfor/hvorfor ikke? Ja, alltid.
  • Påvirker punktet ovenfor sexlivet på en positiv eller negativ måte? Positivt.
  • Hvor mange timer søvn får du vanligvis pr natt? 5-6 timer vel.
  • Vekkes du regelmessig av barn i løpet av natten? Jepp.
  • Er det noe du ville endret i forhold til egne rutiner om mulig? Skulle kommet meg i seng tidligere.
  • Hvordan ligger du an på BMI-skalaen? 17.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 11:45   #20
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vanligvis rundt 23 +/-. Oftere + enn -
Står opp en gang mellom 06.30-07.00
Vi legger oss samtidig så sant vi begge er hjemme. Fordi hvis jeg legger meg senere så sover han når jeg legger meg, og da blir det ikke noe på meg .
Det er definitivt positivt
6-7 timer
Nix, jeg er velsignet med to unger som begge har sovet natten igjennom med få unntak
Lagt oss litt tidligere, sånn at det ble litt før kl 23 i stedet for litt etter.
Jeg har BMI på rundt 22

Emneord
sex, søvn, vekt

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:51.