Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Grrrrrr (skoproblemer)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-08, 21:55   #1
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Grrrrrr (skoproblemer)

Jeg blir så pokkers irritert. Idag var jeg på en liten runde i skobutikker, trenger noen nette sko/pumps med litt hæl til jobb og til kjoler nå til sommeren. Skulle også ha noen nye flate ballettsko, siden jeg har svettet ut de gamle. MEN, jeg er en str 35 i sommersko, og det er jo umulig å oppdrive i voksenavdelingen. Og det er liksom ikke rosa Ole Brum joggesko jeg vil ha heller.
De to siste årene har det ikke vært et problem, har kjøpt str 36 fordi jeg fant så mange sandalsko med litt reimer og sånt, men når det ikke er noe som holder fast foten i skoen, så bare kipper jeg. Grrrrr.
Det må da være flere enn meg som har bittesmå bein, så de kunne godt tatt inn noen eksemplarer i 35 også, synes jeg.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 21:58   #2
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Grrrrrr

Eller i 42.

Men har du prøvd Ellos? De har faktisk en del ballerinasko.

http://www.ellos.no/ListPage/Search....toreCategoryId=

Gammel 15-05-08, 22:12   #3
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Grrrrrr

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Eller i 42.

Men har du prøvd Ellos? De har faktisk en del ballerinasko.

http://www.ellos.no/ListPage/Search....oreCategoryId=

Takk for tips, fant spesielt et par, men de hadde bare igjen i str 32 og 37, men kan jo følge med. Fant flere fine, men de startet på 36 og da må jeg nesten prøve dem først.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 15-05-08, 22:19   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grrrrrr (skoproblemer)

Jeg jobber i en skobutikk i sentrum i Oslo, Shoe Lounge. Vi tar inn 35 i alle modeller hvor det er mulig

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 22:27   #5
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg jobber i en skobutikk i sentrum i Oslo, Shoe Lounge. Vi tar inn 35 i alle modeller hvor det er mulig

Wow! Jeg tror de har Shoe Lounge på Ski senteret også...nærme meg.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 15-05-08, 22:31   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, kokos, det er min yndlingskobutikk! Men jeg visste ikke at det var en i sentrum også.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 22:39   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Wow! Jeg tror de har Shoe Lounge på Ski senteret også...nærme meg.

Jepp, det er en på Ski storsenter ja!

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Åh, kokos, det er min yndlingskobutikk! Men jeg visste ikke at det var en i sentrum også.

Så gøy å høre! Det er en i Paleet på Karl Johan, en i Hegdehaugsveien, og en på Grunerløkka

minibolle mai 2012
Gammel 15-05-08, 22:52   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grünerløkka er "min" filial. Farlig butikk. Jeg trodde jeg hadde sett den i Hegdehaugsveien, men når jeg tenker etter er det den på Paleet jeg har vært innom.

Gammel 15-05-08, 23:03   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Grünerløkka er "min" filial. Farlig butikk. Jeg trodde jeg hadde sett den i Hegdehaugsveien, men når jeg tenker etter er det den på Paleet jeg har vært innom.

Farlig farlig, men herlig herlig!

Tenk deg å jobbe i en sånn butikk, man blir helt hjernevaska og kan virkelig ikke få nok sko og stash

minibolle mai 2012
Gammel 15-05-08, 23:05   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Jeg tror jeg hadde brukt omtrent hele lønna mi på sko hvis jeg hadde jobbet der. Nå har jeg vært student i tre år, og ikke hatt råd til noen nye sko, men jeg vet hvor de første skoene etter min første lønning skal være fra!

Gammel 15-05-08, 23:09   #11
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Hehe, jeg er student og jobber der = Dårlig kombinasjon når man kommer ut i 0 kr i lønn hver måned

minibolle mai 2012
Gammel 15-05-08, 23:15   #12
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Grr sammen med deg - har 41/42 og smale føtter.. ikke akkurat festlig det heller...

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 22:47   #13
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bare ferietips til deg: Dra til Italia på ferie, så kommer du hjem med en masse bittesmå, ultrafeminine sko.

Gammel 17-05-08, 00:19   #14
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kan ta en kikk i for-små-pga-to-graviditeter-posen min i kjelleren hvis du vil?

Gammel 17-05-08, 13:17   #15
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Jeg kan ta en kikk i for-små-pga-to-graviditeter-posen min i kjelleren hvis du vil?

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 17-05-08, 21:31   #16
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

De minste var 36, sorry.

Gammel 18-05-08, 21:36   #17
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

De minste var 36, sorry.

Jaja, takk for å at du så. Jeg skal ta meg en ny runde å se, har ikke vært i alle butikker ennå. Shoe Lounge skal jeg se i også.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 18-05-08, 22:50   #18
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Reis til Portugal....Der er 35 prøvestørrelsen i butikker. Jeg har 36/37 i sko. Prøvde et par sko i str 36 og lurte på om de hadde skoen i str 37 - hvorpå dama så på meg med vantro og sa: nei, som om jeg hadde DE pailabbene.

Du kan jo evt finne noe på nett da (f.eks ebay)

Gammel 19-05-08, 01:23   #19
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her i byen har i hvert fall en av Bianco-butikkene, egne hyller med mindre str.

Gammel 19-05-08, 01:25   #20
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

samme problemet her, når jeg går med pumps har jeg dobbelsidig teip oppi

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:29.