Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor mange gaver til barna ligger det under treet?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-09, 16:14   #12
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange gaver til barna ligger det under treet?

Redd det blir MANGE.

Ikke at noen kjøper mange, men rett og slett, han har tre sett besteforeldre (svigers er skilt) og 3 voksne tanter/onkler, pluss to små, og et par oldeforeldre. Også er det litt slik i familien min, og delvis mannens, at enkelte av våre tanter og onkler gir gave til guttungen. (og når jeg tenker meg om, JO, svigermor gir ham flere gaver også... de andre evner stort sett å eventuelt pakke flere ting i en gave) Dertil får han også gave av... min manns "stemors" foreldre... (altså, svigerfar er etablert på nytt, med en kvinne på vår alder (derav hermetegnene, min mann vil aldri anse henne som noen stemor) Hun har jo foreldre, som altså gir en liten gave til vår sønn)

Det blir nok litt for mange gaver, ja... Ettersom knerten dertil er eneste barnebarn på begge sider... hjelper ikke helt det nei...

Men for all del, jeg/mannen får nok fort minst 15 gaver vi også, sånn er det bare. Store familier...

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:14.