Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sende en 9-åring alene over Atlanteren

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Les HI!
ja, det skulle jeg kunne gjøre. 62 36,47%
Nei, men helt greit at andre gjør det. 40 23,53%
Nei, det skjønner jeg virkelig ikke at noen kan gjøre! 68 40,00%
Rabarbra 0 0%
Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-11, 00:50   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sende en 9-åring alene over Atlanteren

Skulle du sende en reisevant 9-åring som er helt klar for det selv (i hvert fall nå som 8-åring) over Atlanteren alene om det ikke var mellomlanding og noen stod og ventet på andre siden? Han har reist samme rute mange ganger og blir fulgt på en del av ruten, men ikke den lange ruten over Atlanteren. Legger til: Han kan flytende engelsk.

Han er helt klart moden for det og skulle takle det helt bra, men selv tenker jeg mer på om det skulle skje noe, som med det Air France-flyet. Grusom tanke. Samtidig betyr reisen mye for ham og hvor stor sjanse er det at det skjer noe? I den alderen blir de jo også fulgt hele tiden.

Sist redigert av Pelen : 27-05-11 kl 02:41.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:03.