Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor er våre Disney On Ice-billetter?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-12, 20:23   #1
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Hvor er våre Disney On Ice-billetter?

Krise.

Jeg kjøpte billetter til årets Disney On Ice i mars 2011. Ja! Så lenge siden. Jobben fikk et godt tilbud da, og jeg slo til. Har oppbevart dem i stua i et hjørne på en hylle i bokhyllen hvor jeg legger Viktige Ting. Der lå de til vi pusset opp stua i november. Da tømte vi bokhyllen, skrudde alt fra hverandre og bar det ut. Nå har jo alt vært satt på plass igjen i en måneds tid, vi har feiret jul...og det nærmer seg Disney On Ice. Men billettene er borte?!

Jeg spør her, for jeg setter lit til FP:s clairvoyanter. Dere har jo fått rarere ting enn DOI billetter på plass før.

Jeg har endevendt hele bokhyllen idag, alle skuffer og skap. Kjenner jeg meg rett, har jeg tenkt at jeg skal oppbevare dem Et Ekstra Sikkert Sted under oppussingen - men hvor i all verden er det? At jeg MÅ finne dem er jo uten tvil, ungene vet jo allerede at vi har dem.

Så, hvor er de? På forhånd takk.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:16.