Sv: Lørdagsskravling!
Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.
Dagen begynte kl 5.45 og da konstaterte jeg at høygaffelen jeg stakk inn i foten i går kveld nok hadde gjort litt skade lell 
Haltet meg gjennom fjøsstellet og fikk tatt melkeprøvene som sto på planen.
Frokost med alle ungene og tur på legevakta for å få stivkrampesprøyte og pencilin.
Hente resepten, hjem og furte med vondt fot....
Har fått laget grøtmiddag og spist med ungene, kranglet med gubben og reparert 5 dynetrekk. Satt på 3 vask og sortert en haug med tøy da....
Synes mannen kunne vært litt ekstra snill med deg, og reparert de dynetrekkene
Her er bolledeig nr to i gang. Brukte tørrgjær på første, og den heva ikke i det hele tatt :roll: Men, vi kledde godt på oss, tok en sparktur rundt i bygda, og så innom butikken. Fikk kjøpt fersk gjær, så nå blir det boller lell.. Litt seint, ettersom ungene har bestilt hjemmelaget pizza til i kveld, men pytt pytt.
Søte snuppa lurte for litt siden om hun kunne "låne telefonen" min. Joda.. Hun er ikke så god på mobilbruk enda, og måtte spørre om hjelp for å finne "moffa" sitt nr. Ikke så logisk for henne at det står "pappa mob" Så jeg fikk forøvrig ei skyllebøtte for at det ikke sto "moffa" eller navnet hans Vel, når hun fikk ringt, var det for å invitere dem hit på pizza i kveld. Uten at jeg hadde sagt noe. Men, bare koselig det!
Når bollene er ferdig har jeg planer om å støpe noen lysestaker.. Ikke prøvd før, så det blir spennende å se hvordan det blir 
|