Sv: Fornøyd med vinterdressen?
Vi har hatt disse dressene i vinter:
Minstemann 2 år: En Exitdress som han har arvet etter storebror. Den har han brukt på de kaldeste dagene. Trass i at dressen er brukt til to barn ser den nesten ikke brukt ut. Hadde jeg sagt til noen at den var ny ville de trodd det. Dette er en Exitdress 2003-modell. Den holder ham tørr, er godt foret, er lett og han beveger seg godt i den.
Han har også en Trolldress. Den er grei når det er varmere enn minus 3. Jeg liker den ikke på veldig kalde dager. Den holder ham tørr og er lett. Jeg liker ulldressen inni. Jeg er ikke veldig imponert over slitestyrken til Troll, men den har holdt greit.
Storebror har hatt disse i vinter:
Reimatec vinterdress. Helt grei dress. Har holdt tørt i fuktig vær og har holdt ham varm. Den slites fort merker jeg og jeg er ikke imponert over slitestyrken.
Reima Buller og Bång vinterdress. Denne brukes på de kaldeste dagene. Denne brukes på 2de året. Den er utrolig slitesterk og det er en av de dressene vi har vært aller mest fornøyd med. Det er en "snødress", ikke en slapsedress.
På trolldressene har vi aldri satt fast foret i dressen. Storebror har brukt troll i snart 3 år og har ikke problemer med å ta på seg ulldressen først og deretter dressen.
Han har også hatt en Trolldress på milde dager. Denne blir brukt på 2 de året og den er lappet og sydd flere steder. Ikke veldig imponert over slitestyrken der heller.
|