Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Velkommen til Prosecco/drensvann-fest hos Knerten julen 2012

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-12, 15:21   #15
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velkommen til Prosecco/drensvann-fest hos Knerten julen 2012

Stas!
I år tenkte jeg at Sambo, Stesnuppa, Poden og jeg kommer et par dager før jul, fordi vi trenger å slappe av litt. Det har vært så mye i år. Men vi trenger ikke noe eget hus, altså. Men Sambo snorker veldig og må få eget rom. Og han kan av diverse grunner gjerne bli servert drensvann.
En annen ting er at Sambo hoster en online radiostasjon, som mest sannsynlig skal ha sending både lillejulaften, julaften og de to juledagene. Når han sitter med dette så må folk rundt ta hensyn og være stille. De må ikke ødelegge radiosendingen. Men 3. juledag er han ferdig altså, så da kan folk prate igjen.
Poden syns det er viktig at alle hører på ham. Nå har jeg forsøkt å si at noen ganger kan det kanskje være greit å høre på andre også, men han er ikke sånn kjempeenig i det, så det hadde vært fint om du kan instruere de andre gjestene til å stilne når Poden entrer rommet og ha full oppmerksomhet mot ham. Ikke så lenge, men bare nok til at han kan få si sine viktige saker hvis han har noe på gang.
Stesnuppa sier hun ikke vil være med, men hun vil det, innerst inne. Det er bare når hun ikke vil på ordentlig at hun er usmakelig og tenåringsfrekk. Også syns hun homofile er veldig kule for tiden, så om du kunne ordnet det sånn at du hadde en homofil kompis der også, så hadde det passet kjempebra. En gang i fjor gikk hun ut med en søppelpose, så du skal ikke se bort i fra at hun kan hjelpe til litt også. Bare ikke med å vaske, for det syns hun er så ekkelt.
Jeg er jo enkelheten selv, så jeg skal ikke legge noen føringer på hvordan du skal legge opp julefeiringen. Men jeg regner med at jeg får en bil til rådighet, for jeg har utstrakt behov for å være for meg selv, og at du ordner det slik at jeg kan røyke inne, men gjemt bort fra ungene, mens jeg er der. Og det må være varmt og koselig, men uten fare for at det lukter røyk av meg etterpå, for røyklukten er litt ekkel. Og oreokake. Det blir selvsagt oreokake til dessert etter ribba, sant?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:39.