Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kitchen Aid - skal, skal ikke?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-12, 11:50   #7
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kitchen Aid - skal, skal ikke?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg liker min veldig godt jeg, men den er ikke noe suverent argument for bakelyst . Den takler jo maks en kg. hvetemel. For meg er det helt perfekt, jeg baker uansett ikke store deiger. Men den har helt klart sine begrensninger: den kliner en del med deigen(deigen kommer nesten over kanten om man faktisk har en kg. oppi), det lokket som er med er håpløst og en del andre ting jeg irriterer meg over.
Jeg er aller mest fornøyd med å bruke den til kakebaking/visping.
Jeg har tilleggspakke, den egner seg ikke for å stappe grønnsaker til pinnekjøttstappe. Til det er stavmikser det beste.

Jeg byttet faktisk ut min K3000 med KA jeg også, men da begynte min Braun å bli ganske sliten. KA har bedre eltekrok en denne maskinen, altså. Også er den jo mye finere og det igjen gjør at man kan ha den ståede fram noe som igjen gjør at den blir brukt enda litt mer.
Jeg laget forresten masse smoothies med frossen frukt i blenderen som var med Braunmaskinen, og fremdeles foretrekker jeg den om jeg skal hakke nøtter eller sjokolade, selv om jeg har blender fra KA. Den er så liten og hendig og maler nøttene perfekt.

Men jeg hadde aldri kjøpt råsa KA nei. Det er litt for happymøffinsblogg for min del . Og jeg bare vet at jeg hadde blitt lei den sukkerklumpen på benken rimelig fort. Men smaken er som baken.

Jeg baker ikke veldig store deiger jeg heller, og aldri brød - til det har jeg da brødbakemaskin, om så. Men det er i kategorien aldri allikevel, det har vel skjedd tre ganger de siste 10 årene eller noe.

Hva anbefaler du tilleggspakken til da? Eller er den såpass "unødvendig" at jeg heller bør investere i en iskrembolle?

Høyst usikker på den rosa, men jeg tror fortsatt den er finest på kjøkkenet mitt. Evt. må det bli krem tror jeg.

Sist redigert av Bomull : 17-07-14 kl 13:18.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:58.