Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Tre ulike lamper over spisestuebordet?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-13, 13:36   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tre ulike lamper over spisestuebordet?

Vi har et digert spisestuebordet i teak, som til vanlig er 190 cm langt, og kan dras ut til å bli litt over tre meter. Derfor er lyssetting litt vanskelig. Derfor har jeg kjøpt en skinne til å ha i taket over, hvor det er mulig å flytte lampene bortover.

Først tenkte jeg å ha tre rislamper, to hvite og en rød i litt ulik høyde. Men så har jeg nettopp kjøpt en grønn metallampe fra søttitallet som jeg tenkte kan passe her. Siden jeg ikke kan ha den alene, må den henge sammen med to andre. Kan det funke, tror dere? Og i såfall hva?

Vi har to lamper i samme materiale som disse fra Teddys, men våre er mindre og kjegleformede:

Sist redigert av Tallulah : 12-04-13 kl 17:00.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:16.