Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hordene skal ut og fly. Hva må jeg tenke på?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-14, 11:28   #1
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Hordene skal ut og fly. Hva må jeg tenke på?

Jeg skal bestille flybilletter. Mannen og jeg er reisevante gjennom jobb, men jeg innser at Cuya-familien er i praksis lost-in-space på all reiseaktivitet som ikke gjennomføres med kartbok og sjuseter.

Vi er altså to voksne og fire barn. Hvordan finner jeg enklest mulig flybilletter til ok pris? Trenger jeg avbestillingsforsikring? Er jeg gal om jeg booker fly med avgang 06:40 når vi skal reise hjem? Bør jeg unngå Norwegian? Er mellomlanding med fire til dels elleville barn til å leve med, eller bør jeg betale for å fly direkte?

Hjelp!

(Vi skal til Barcelona. )

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.