Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Luksusbåtferier for politikere og kongelige

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-15, 21:04   #9
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Luksusbåtferier for politikere og kongelige

Jeg har de senere blitt mot monarkiet, selv om jeg også synes det har sine koselige sider. Jeg synes det er rett og slett forkastelig at de hemmeligholder hvem som sponser dem, og at de har bygget opp et nasjonalt og internasjonalt jet-set-kjendis-hoff som de frekventerer innimellom å arrangere sin egen private Dignity day og delta i gjeve Unge ledere-forum i Davos, som skal redde verden. Nei, takk meg til Angelina Jolie - som brenner for sin FN-jobb for flyktninger.

I min jobb har jeg kun takket ja til et glass Farris, ved en enkelt anledning. Jeg har returnert både blomster og sushibrett og tilbud om kule arangementer. I de jobbene man har i det offentlige er det jo også en vikitg ting hvis man mottar gaver; åpenhet. Når de da ikke en gang vil si navnet på vennen sin, ber de om spekulasjoner, og jeg synes Haakon var smått nesevis på nyhetene i dag da han hadde "fått med seg at det hadde vært litt prat om dette", som om de ikke har sagt "ingen kommentar" i dagesvis.

Tidligere hadde jeg en jobb linket delvis opp mot drømmen om å få en kongelig til å åpne Store Hendelser jobben arrangerte. En gang sa de ja, og det var jubel i taket - fordi det monner. Det er da selvsagt essensielt å vite hvor mye avslag MM får på kjoler, hvem som betaler ferien og andre ting man ville hengt en ordfører for (som jeg også synes er rett å gjøre).

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:37.