Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-22, 14:22   #21
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

Jeg lette opp den aktuelle tråden jeg også og kan fastslå at det var tannlege, celleprøve og å få orden på huse så vi ikke er så på etterskudd til jula 2022. Og hey, jeg har gjennomført celleprøve, og de er da leg e til jul så jeg KAN jo enda klare å være litt mer ajour til jula 2022

Ikke for det året 2022 så langt ar jeg havna på etterskudd som de er, jeg planlegger, og gjør ikke, og tror jeg har gjort.

Sette poteter? Ehh, de ligger visst i boden enda, men en som har lagt igjen fra i fjor spirer i pallekarmen sier eldstemann, som lurte på hvor mange vi hadde satt, siden det bare tittet opp en.... Jeg lette forundret mellom spirer av blodbeger og basilukum som vokser over sine evner , og blomsterer likegodt, og finner ikke at jeg har sådd en eneste agruk. Og jeg frykter jeg ender opp med bare TO tomatplanter, ettersom de fleste av de jeg har sådd ikke ser ut til å klare seg, og jeg som pleier så så mange... har bre sådd første runde, de som ikke blir så store, i år, og ikke de andre... i alle fall er de ikke å finne på stua.

Mennen gir meg telefonen sin og ber meg legge den på lading mens han tar over legging av minstemor. Jada, sier jeg, og går opp og legger en på bordet, og... så kommer han senere og finner den utladet...

Skal bare henge opp klesvasken og legge meg, sier jeg, og går en tur på do først, pusser tenna og legger meg.

Skal kalle inn til teammøte på jobb jeg, det kan jeg gjøre når vi legger på denne telefonen her det, sier jeg, og innser idag at nei, det har jeg ikke gjort, nei.

Skremmer meg selv, hvor mye jeg planlegger, og ikke gjør.

Så, det er sikkert slett ikke lurt at jeg PLANLEGGER å ta huset før jul....

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:42.