Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvordan ville du feriere om det bare var opp til deg?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-23, 16:35   #12
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ville du feriere om det bare var opp til deg?

Jeg har ikke bare en drømmeferien, men en haug, om jeg kunne bestemt helt uten hensyn til andre eller penger.

Storbyferie med Bestevenninne hvor vi sitter på bar/restaurant og ser på livet og prater om alt og ingenting. Og bruker kveldene på å spise god mat og drikke god vin.

Ferie på et passe varmt sted med både basseng og strand og gode restauranter innen rekkevidde, og med nok bøker på Kindelen. Null mas om at vi nå se og oppleve ting. Total avslapping, gjerne med spa.

Norgesferie med kjæresten. Rundtur med overnatting på spesielle steder - hytter i trær og med fantastisk utsikt og i det hele tatt. Medbrakt frisbeegolf og kortstokk.

Sykkeltur i Ryfylke med Kjæreste og vennepar i rolig tempo og overnatting i sjøboder og liknende.

Lofoten inkludert noen ikke alt for krevde fjellturer. Sammen med kjæresten og ungene.

Tur til Houston med Kjæresten for å treffe vennene mine der (årets ferie).

Tur til Houston med ungene og kjæresten.

Hjemmeferie hvor jeg bare slapper av og gjør akkurat hva jeg vil, når jeg vil uten noen som helst krav om hva som må gjennomføres for at man skal ha god samvittighet.

Hyttetur på fjellet med langrennski og sekk med noe godt i og null mas om å kjøre unger til og fra skitrekket.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:50.