Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vi jubilerer! Mimretråd!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-07, 09:52   #1
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi jubilerer! Mimretråd!

Jeg er fryktelig glad i og stolt av det fine forumet vårt, og synes vi har all grunn til å feire og markere og fnise og gjerne mimre litt i dag, på den aller første årsdagen for oppstart.

Og for å mimre litt, må man gå tilbake i arkivene. Det er sikkert mange som husker enkelttråder eller -innlegg med glede (eller irritasjon ), og jeg tenkte dette kunne være en fin tråd for å poste link til dem og snakke om dem og minne andre på hva som har skjedd i året som har gått.

Som første mimretråd ut nominerer jeg denne. Det er en temmelig gammel tråd - den utspant seg bare få uker etter oppstart, og med sine 677 innlegg er den fremdeles forumets lengste diskusjonstråd noensinne (jeg ser her bort fra alle "uendelige" trenings-, shoppe- og matlagingstråder og lignende). Men også på andre måter utpeker den seg som en selvsagt FP-klassiker, og nye brukere kan med fordel pløye gjennom den for å få en følelse av Hvordan Vi Gjør Ting Her [TM].

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:10.