Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-08, 21:49   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?

Vi har startet årets kakebakeprosjekt til guttungens bursdag. Det er kun en måned igjen, og vi har med andre ord kun tiden og veien.

Tema for kaken blir livet i havet, for å snakke litt i koder. Vi får tak i fisker i vanlig smågodtehyller vil jeg tro. Men guttungen er lidenskapelig opptatt av haier og hvaler. For ikke å glemme krabber. Er det noen som kan hjelpe meg på vei til hvor vi kan skaffe gummigodteri eller lignende som forestiller slike skapninger? Er det mulig å importere fra USA, for eksempel? Noen som kjenner gode nettsider?

Vi vil også gjerne ha tips til hvor vi kan bestille konditorfarger og annet utstyr. Er det Cacas som gjelder? Eller finnes det noe kulere der ute?

Anyone?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
barnebursdag, kakebaking

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:47.