Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Sitte oppe og se på Grand Prix. Alder?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-08, 07:59   #1
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sitte oppe og se på Grand Prix. Alder?

Vi skal være barnevakt for barna til et vennepar i helgen. Jeg er sikker på at eldstedatteren deres på snart 11 sikkert har lyst til å se på Grand Prix i helgen.
Men det begynenr ikke før 21:00 og varer til 00:15.
Jeg tenkte vi kunne ta det opp og heller se på det på formiddagen på søndag (selv om jeg virkelig ikke vil se på tv på formiddagen i det hele tatt). Eller kan vi bare si at det blir for sent, mamma og pappa får ta det opp hjemme?

Vi ser svært lite på tv selv og følger ikke med på Grand Prix, så jeg har ikke lyst til å bruke opp hele lørdag kveld forran tv'en.

Føler 10-11 åringer med på Grand Prix?

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:32.