Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skal jeg kjøpe denne jakken?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Skal Monsoon kjøpe jakken?
Ja, den er lekker og vel verdt pengene 24 23,30%
Nei. Den er pen, men ikke verdt pengene 52 50,49%
Nei, den er så stygg at jeg ikke ville gått med den om jeg betalt for det 21 20,39%
Jeg kunne strengt tatt ikke brydd meg mindre 6 5,83%
Deltakere: 103. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-08, 18:08   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal jeg kjøpe denne jakken?

I morgen skal jeg forbi en butikk som har denne jakken:

Jeg er usikker på om jeg skal kjøpe den. For det første så har jeg endel OM-plagg, og for det andre burde jeg vel strengt tatt heller brukt pengene på mat og bleier til guttungen. Bortsett fra det så er jeg positiv. Den satt pent på, og jeg trenger desperat ny jakke. Jeg kunne naturligvis sett meg om etter en billigere jakke, men det var nå denne jeg så først da. Hva synes folket? Er den klassisk nok i snittet til at jeg kan bruke den et par-tre år? Jeg ser at den blir kul til jeans. Men hva med penere bukser, blir det Helt Feil? Andre ting? (Det er den grå jeg er interessert i, den beige er kun med for å vise snittet bak. Ordinær pris er 2500, men satt ned 500 kr.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
odd molly

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:29.