Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Julekort med bilder av barna

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-06, 19:36   #20
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.171
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekort med bilder av barna

Jg kan jo legge til at tanken på at folk ikke er interessert i bildet av gullungen vår ikke plager meg nevneverdig. Så for min del trenger ingen å ha dårlig samvittighet for at de legger kortet nederst i skuffen eller pælmer det rett etter jul. Jeg synes det er hyggelig å lage slike kort, og å ta vare på dem selv, og familien og de nærmeste vennene synes det er hyggelig å få dem, og jeg gidder ikke bruke så mye tankekapasitet på å spekulere ut hvem av mer perifere bekjente som muligens kunne synes et nissekort var marginalt mer interessant. Så det blir samme behandling på alle.

Jeg må imidlertid innrømme at tanken på ufrivillig barnløse ikke slo meg før jeg leste om det i Xians blogg her i fjor. Jeg har ikke pleid å være særlig bevisst på tanken om ufrivillig barnløshet, er jeg redd. Men den lille håndfullen venner som får julekort fra oss kjenner jeg såpass godt at jeg vet at ingen av dem er ufrivillig barnløse. (Og uansett, som Xian sier, og som jeg hører fra andre som av ulike grunner har et litt sårt forhold til det med babyer, så er det kanskje enda verre å føle at man blir særbehandlet?)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no