Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Ansiktsrens med mer

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-08, 21:30   #1
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Ansiktsrens med mer

Nå avslører jeg for hele FP at jeg er helt utenfor når det gjelder hudpleie og sminke, men det får bare stå sin prøve.

Jeg nærmer meg de tretti, med stormskritt, og har funnet ut at det kanskje er på tide å begynne å tenke på å ta vare på huden min.

Noen som har tips om gode produkter?

Jeg har skjønnt at det er lurt å rense huden. Bør man gjøre dette hver dag? Med hva? Hva bruker man etterpå?

Jeg har sett at det finnes sånne 3 i 1 produkter. Er dette bra greier, eller er det en nødløsning helst?

Til sist så trenger jeg tips om en god ansiktskrem. Nå om sommeren er huden grei, men til vinteren er jeg plaget med tørre felt som ofte klør, er litt såre, og kan flasse litt om jeg ikke smører meg ofte.

Håper noen vil forbarme seg over meg nå da, og gi meg en liten innføring i enkel pleie av ansiktshuden.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:25.