Trenger hjelp! Sletting av informasjonskapsler (cookies) i Internet Explorer
Jeg sitter å jobber med forum-FAQ, og trenger å oversette instruksjoner for sletting av informasjonskapsler.
Jeg har Mac versjonene av Firefox 3 og Safari:
Sitat:
I Firefox 3: Klikk "verktøy"-menyen, velg "slett private data", hak av for "infokapsler" (fjern øvrige haker om du ikke også ønsker denne informasjonen slettet) og klikk knappen "slett private data nå".
I Safari: Åpne "valg" (under Safari-menye på Mac), klikk fanen "sikkerhet", klikk knappen "vis informasjonskapsler", klikk knappen "fjern alle" eller søk frem informasjonskapslene du ønsker slettet og slett disse individuellt.
Samt en fri oversettelse av Internett Exploder 6 og 7:
Sitat:
I Internet Explorer 6 på Windows XP: Klikk "verktøy"-menyen, velg "internettalternativer", klikk "slett informasjonskapsler" i dialogvinduet som kommer opp (du finner det midt på under fanen "generelt").
I Internet Explorer 7: Klikk "verktøy"-menyen, velg "internettalternativer", klikk "slett..." under "historikk" i dialogboksen som kommer opp (du finner det midt på under fanen generelt), klikk "slett informasjonskapsler..." i neste dialogboks som kommer frem.
Kunne noen hjulpet meg med riktige norske ord for IE, samt instruksjon for Firefox 2 og Opera?
|