Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forslag til mat/frukt kurv

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-08, 23:47   #1
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Forslag til mat/frukt kurv

Min datter flyttet hjemmefra på mandag, sammen med kjæresten sin.
Vi har hjulpet til med det meste de trengte, de har ikke så mye penger selv akkurat nå, men tenkte vi skulle lage til en eske med litt forskjellig mat, drikke og frukt i morgen og gi dem som en overraskelse.
Har tenkt å kjøpe en pæreskinke, vannmelon som begge elsker og litt forskjellig frukt, snacks, litt sjokolade, te, kakao, juice, spagetti, makaroni, +++
Kanskje et par grønne planter også, det er noe jeg vet hun ønsker seg fordi vi ikke har det her hjemme
Noen som har noe forslag på hva jeg kan legge i esken ? (av matvarer)
Hva tror dere de unge ville blitt glade for å få. jeg er helt blokkert akkurat nå. må nesten se i butikken for å komme på noe, men så er det mannen som skal handle inn i morgen og jeg må skrive handleliste nå.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:22.