Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Tips til billig og god mat til barseltreff?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-08, 10:23   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tips til billig og god mat til barseltreff?

Jeg skal ha et barseltreff her hjemme om et par uker, og skal lage en haug med god mat siden vi skal være her hele dagen. Vi tenkte først å ha tacobuffet med alt tenkelig tilbehør, men jeg ser at det blir litt vel dyrt kanskje. Jeg må jo alltid overdrive når jeg lager sånt. Skal jo bake noen kaker og ha snacks og sånt i tillegg.
Vi tenkte å spleise, men jeg synes kanskje det er litt bedre om vi heller blir enige om at folk tar med seg noe når de kommer, eller? Feks. brus, chips, snacks ...

Ja, det er jo typisk meg å komme med et helt referat når jeg bare skal spørre om noe i en tråd. Så tilbake til poenget; har noen tips til billig og god mat for både voksne og barn? Gjerne litt lettlaget siden jeg må stå på kjøkkenet endel fra før av, for å bake 2-3 kaker. *husmor*

Spaghetti, kjøttboller og hvitløksbrød? Hadde det vært noe? Jeg vet at jentene til Ms.Lee og meg elsker dette, men tar gjerne imot andre tips. Paier er jo også godt men det tror jeg ikke jentene er så glade i, men de kunne jo fått spaghetti uansett de to.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:01.