Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Facebook og venner ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-08, 19:42   #1
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Facebook og venner ...

Jeg lurer på en ting. Jeg har registrert meg på facebook i høst. Jeg har fått kontakt med mange tidligere venner, kollegaer osv. Nå i det senere har flere kommet til, og det som er litt merkelig er at det er folk jeg ikke kjenner. Jeg tenker litt slik at de jeg egentlig vil ha som venner der inne er de som jeg kjenner eller har kjent. Nå har jeg plutselig fått en venn som er søster til min tidligere frisør, ei mor som jeg har hatt sønnen til på skolen (ikke kontaktlærer) og som jeg ikke kjenner.

Jeg har akseptert dem, men for meg blir det litt rart å få kontakt med noen jeg ikke kjenner. Om jeg møter dem på gata så vil jeg ikke kunne kjenne dem. Hun ene har til og med antydet om vi kunne møtes, fordi hun syns vi er så på "nett". Hun har tatt kontakt på chat på facebook, og virker hyggelig ut. Det blir litt kunstig, men jeg vil ikke avvise heller.

Har dere opplevd dette, og hvor setter dere grensen for vennskap på facebook?

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
facebook, venner

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:31.