Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Jeg har fått symaskin!

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-08, 15:11   #1
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fått symaskin!

Ja, da ble jeg tredve, og jammen fikk jeg en symaskin. En enkel en av merket "Brother". Kanskje finner jeg ut om to år at jeg trenger noe mer avansert, men den ser grei ut for en som skal lære seg å sy.

Første prosjekt er gardiner til snuppa sitt rom, og et dynetrekk. Innbiller meg at jeg ikke kan trå mye feil her. Stoffet er kjøpt inn og vasket, og i kveld setter jeg i gang. Hjelpes!

Jeg har aldri sydd særlig på maskin, men jeg tok symaskinsertifikatet på barneskolen i det minste. Drømmen er å kunne sy litt til meg og barna, men først og fremst prøver jeg meg på digre firkanter

Tips til uunnværlige bøker, utstyr eller bare generelle sytips mottas med takk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:32.