Mac, hotmail og MSN
Jeg har kjøpt meg en MacBook Pro og har et par spørsmål.
1. Hvorfor får jeg ikke sjekket mailen min på Hotmail? MSN kommer automatisk opp når jeg slår på maskinen, og jeg får se boksen hvor det står hvor mange uleste mail jeg har. Jeg får også meldingsbokser opp når det kommer nye mail. Men når jeg trykker på mailknappen på MSN så får jeg etter en evighet med jobbing en feilmelding. Får heller ikke sjekket mailen min på hotmail.com, samme melding dukker opp der. På min manns MacBook får jeg sjekket mailen min. Han hadde imidlertid en eldre versjon av MSN fra før av, vet ikke om det kan ha noe å si.
2. Jeg får ikke sendt direktemeldinger til folk som ikke er logget på MSN. Tidligere kunne jeg sende en melding, og så fikk mottageren denne meldingen når h*n logget seg på. Nå får jeg spørsmål om jeg vil sende mail hvis jeg prøver å kontakte en person som ikke er pålogget. Siden jeg stort sett bruker å kontakte folk som ikke er pålogget , så begrenses nå bruken min av MSN veldig.
Jeg har messenger for Mac versjon 6.0.3, må jeg laste ned noe annet i tillegg?
Jeg har sikkert en million andre spørsmål også, men jeg får prøve å porsjonere litt.