Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Anbefal meg et bakovervendt sete for store barn (ikke så stor bil, og lang sjåfør)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-08, 18:34   #1
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Anbefal meg et bakovervendt sete for store barn (ikke så stor bil, og lang sjåfør)

Storesøster (blir 3 i september) må ha nytt sete. Bakovervendt er jo tingen. Vi har nettopp vært og prøvd Britax Multi Tech i vår bil, men da fikk ikke min mann plass foran. Vi snakker ikke om at han sitter litt vondt, han klarte rett og slett ikke å kjøre, der han satt med rattet i skrittet og kneet på nøkkelen. Det er uaktuelt å bytte om på setene, fordi det andre har isofix. Det er et poeng at begge må kunne kjøre.

Hvilke andre typer finnes bakovervendt opptil 25 kg? Hun veier 16 kg, og er ganske lang. Det frister lite å kjøpe enda et sete opptil 18 kg, som hun kanskje bare kan ha i en kort periode. (Hun ble for lang i ryggen til det hun hadde).

Sist redigert av Hasselnøtt : 26-06-08 kl 18:54.
Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:53.