Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Det å ignorere borettslagets regler

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-08, 20:01   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å ignorere borettslagets regler

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Vel. Ja. Og nei. Det kommer jo an på om det er hold i klagene, da. Hvis klagene er av typen "jeg tror jeg hørte at noen gikk over golvet, og det forstyrret meg veldig" så blir det neppe konsekvenser av det.

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jeg må jo også si at det er svært individuelt hvor forstyrrende man syns ulike typer lyd er. F.eks. høres det rimelig ekstremt ut å bli forstyrret av at noen pusser opp leiligheten sin 3 etasjer over ens egen. Kanskje vil styret også syns at det er litt ekstremt.

Håhei, det hadde du ikke sagt om du hadde sittet her og hørt borret i murveggen eller bankingen. Mannen min trodde HELT sikkert at det var naboene rett over oss som holdt på, han nektet å tro det var i fjerde. Men det var det altså. Det er helt sykt hvordan lydene høres overalt her i blokkene.

Det deiligste er jo å høre naboene gå på do. Daglig hører jeg prompe- og tisselyder, og når de trekker ned i toalettet. Sitter jeg selv på do eller er på badet, hører jeg ALT naboene nede snakker om, om de er i "området" rett nedenfor meg. For noen dager siden satt jeg på do og hørte naboene nedenfor snakke (), og så luktet hele dassen vår kinamat. Åpner døra og roper ut til mannen min "hey, de har kinamat nede, skal vi også bestille?" og så hørte jeg naboene under "haha, hvordan visste HUN at vi har kinamat".

Takk for alle råd, folkens. Jeg skal være flinkere til å klage skriftlig når det er noe, men jeg synes bare det er litt ekstremt å sende skriftlig klage til hver eneste nyinnflyttede nabo, for da må jeg jo sitte og skrive klager hver uke omtrent ...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:13.