Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-06, 15:45   #11
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg syns kjolen var helt grei og bildet helt ordinært.

Selv om jeg mange ganger har løftet på øyenbryna over den kjære Tom så er jeg sikker på at mye av "galskapen" han er oppspinn og overdrivelser fra pressen. Jeg tror slett ikke han er noe nazi som bestemer alt over Katie.

I går sendte de selvfølgelig en Tom Cruise-dokumentar på amerikansk tv her borte, og jeg tror du har rett Lenam. Det kom frem mye i den filmen som tyder på at det er veldig mye oppspinn, løgn, baksnakking, misforståelser osv. rundt Tom Cruise, selv om han selvfølgelig driti på draget et par ganger med uttalelsene sine. Han er dyslektiker også, så mange ganger uttaler han seg kanskje ikke nøyaktig slik han mener fordi ordenen kommer feil ut.

Jeg liker ikke at han er med i Scientologi-kirken, for der driver dem med mye rart.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:08.