Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Tips til julekalender

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-08, 23:40   #16
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til julekalender

Vi bruker stort sett å ha aktiviteter i kalenderen. Har ikke listen min lagret på denne pc'en, men sånn i full fart kommer jeg på følgende: kino, teater, svømmehallen, bake pepperkaker, bake lussekatter, gå lucia til naboene, lage julepynt, lage julegaver, lage julekort, "kino" hjemme med julefilm, biblioteket, julegrantenning, nissefest (idrettslaget arrangerer, og jeg utnytter det grovt ), kjøpe julegaver til hverandre, bytur med kafé-besøk, pynte juletre, lese julebok, bake colakjeks, bake snickerskake, bake sjokoladekjeks... Og på julaften ligger starten på en liten rebus i lommen, og de får lete seg fram til en liten pakke.

MEN, for to år siden stod vi midt i hussalg, og kjøpte oss ut av aktivitetskalenderen med LEGO-kalender til gutten og Prinsessekalender med dill og dall til jenta. Jeg vet at de er veldig glade i aktivitetskalenderen, men at de også har lyst på sånn med ting i. Jeg gjør nok som i fjor - har et lite møte med dem i starten av november og så får de bestemme. Annethvert år hadde jo ikke vært så dumt?

ming er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:12.