Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Suksess eller fiasko?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-08, 19:49   #1
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Suksess eller fiasko?

Vi reiser snart ganske mange sammen til syden.

Vår familie - 2 voksne og 5 barn (alder 2-14 år)
Et vennepar med 2 barn (2 og 11 år)

Etter hva jeg har lest (bl.a. her inne) kan det være utfordrende nok å reise på ferie med venner, men vi høyner risikoen litt.

Skal også ha med:

Svigermor
Svigermor sin venninne med sin handikappete datter

Det blir altså mange behov å ta hensyn til. Både med tanke på handikapp og alder på barn.
Vi har prøvd å tenke litt over hva som eventuelt kan gå galt, men har funnet ut at det beste er vel bare hoppe i det med et åpent sinn og godt humør.
Tror og håper vi får en kjempe ferie!

Enten så kommer jeg hjem helt utslitt og trenger ferie etter ferien, eller så kommer jeg forhåpentligvis hjem uthvilt med masse minner og morro i kofferten.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:37.