Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Rørlegger from hell!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-08, 18:40   #11
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rørlegger from hell!

Takk igjen, alle sammen!

Jeg har bestemt meg for å betale inn det øverste av rørleggerens prisantydning som beløper seg på 6.000,- I tillegg betaler jeg 15% som er det meste han kan kreve uten å underrette meg om forhøyet pris i forhold til muntlig pris som han oppga. Dette beløpet går fra min konto til hans i morgen som er forfallsdato.

I tillegg sender jeg et brev. Jeg kommer til å gjenta noe vedrørende pragrafer jeg mener at han må forholde seg til og vise til min innbetaling. Jeg gir han 14 dager på å komme med motsvar. Mine allerede sendte brev er å anse som klage og det betyr at kravet ikke kan følges opp via inkassoselskap. Forsøker han seg på å sende saken til inkasso, så kommer han ingen vei. Den er å anse som stoppet pga tvisten allerede.

Jeg har ingenting å frykte hvis saken trekkes videre i systemet. Det tror jeg nok at rørleggeren vet også.

Jeg viser betalingsvilje og betaler iforhold til den prisen jeg fikk å forholde meg til. Da har jeg gjort mitt.

Makan til suppe

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:07.