Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hjelp. TFK-en min har begynt å pipe når jeg går ut av visse butikker

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-08, 14:07   #1
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Hjelp. TFK-en min har begynt å pipe når jeg går ut av visse butikker

OMG for en teit formulert overskrift og enda leste jeg den 12 ganger før jeg trykte post.
Er ikke TFK`en som piper men alarmdingsene som står i butikk dørene

I det siste har de skiftet en del alarmer i byen.
første gang da jeg gikk ut av Ringo her for en stund siden. For det begynnte å pipe da jeg gikk ut. men ikke bestandig.gikk ut og inn og noen ganger peip det ikke.
Han på Ringo mente det var noe i vogna,altså i chasise eller i hjulene.

Og i dag peip det når jeg gikk ut av lindex.

Og dette har det aldri gjort før.

Den dagen det peip på ringo, peip det på gsport og. når man gikk ut. ikke vært der med den vogna etter det så vet ikke om det piper enda.

Hva skjer??:co nfused:

Jeg synnes det er sikkelig ekkelt og flaut. Så etter den episoden bruker jeg mest Brio Singen. Men i dag gikk vi til byen og da er tfk`en best og den er den beste sovevogna

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:34.