Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Repeat one. Kan man leve slik lenge?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-08, 22:30   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Repeat one. Kan man leve slik lenge?

Jeg er sær i maten, og når jeg endelig har funnet noe som funker for meg så holder jeg meg til det...

Nå når jeg skriver det ned ser det litt sykt ut... Men det er ikke fordi jeg følger en diett eller noe altså. Jeg bare er veldig rar på mat og spiser det samme i lange tider før jeg bytter over til noe annet...

Så de siste månedene har matplanen sett slik ut:

Frokost:
2 kokte egg
tomat, agurk, fetaost og en > halv boks tunfisk.
(Noenganger bare egg og tunfisksalat som lages av tunfisk, majones, purreløk og pepper)

Lunsj:
Tomat, agurk, fetaost og nesten en hel boks tunfisk (noen ganger en kyllingfilet i stedet)

Middag:
Slås sammen til en tidlig kveldsmat

Kvelds: tunfisksalaten som var igjen fra frokost, Eventuelt lager jeg en ny dose der halvparten spises til kvelds med alle de andre nevnte godsakene (), og resten spises til frokost dagen etter.

HVER dag. (De ukene Poden er her får han variert mat altså...)

Et par ganger hver 14. dag er jeg hos Ex og spiser og da blir det gjerne et kotelettmåltid med ris ved siden av og en hjemmelaget pizzamiddag.

Er det noe som lyser imot dere som jeg mest sannsynlig mangler i kosten min?

Hvis ikke kommer jeg til å fortsette med dette til neste periode kommer.
Selv om jeg er vant til å ha perioder i matveien syns jeg selv at denne er litt ekstrem...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:42.