Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Bokanbefaling for 2-3-åringer

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-08, 15:28   #1
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Bokanbefaling for 2-3-åringer

Jeg er alltid på utkikk etter bøker å lese for min 3-åring. Det er mye dårlig der ute , men nå har jeg funnet noen vi liker kjempegodt. Kari Grossmann har enkle fortellinger, og har veldig flotte og detaljerte (og morsomme) tegninger i tillegg (noe jeg for eksempel ikke finner i Karsten og Petra-bøkene). Det gjør at man både kan følge fortellingen, men også studere bildene og snakke rundt det man ser. (Jeg har i hvert fall behov for å variere litt i måten jeg leser 3-åringens favorittbøker på, når de skal leses 5 ganger daglig. )

Anbefales for 2-3 åringer.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:55.