Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Spørris :D (stjelt)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-08, 14:29   #24
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Spørris :D (stjelt)

1. Hvor er mobilen din?
I nærheten en eller annen plass. Finner nok ut av det om den ringer.

2. Skildre kjæresten din?
Klok, reflektert, tolerant, tålmodig,deilig, pen snill, rolig og engasjert.

3. Håret ditt?
Langt blondt hår. Klippet opp slik at det er lengere foran enn bak. Jeg angrer dog på siste klipp, så nå spares det til bryllupet.

4. Moren din?
Er et ja-menneske. Hun er svært omsorgsfull og nær. Ujålete og sporty. Tar i et tak der det trengs, og er nabokjerringa alle skulle hatt. Jeg er heldig som har henne til mor.

5. Faren din?
Forstår jeg meg ikke på. Han er svært hjelpsom, har masse prosjekter gående - både på jobb og hjemme, og trives best med minst mulig fritid. Effektiv, bestemt og totalt kontrollfrik!

6. Hva er favorittingen din?
Jeg er veldig glad i iPoden min.

7. Hva drømte du om i natt?
Det husker jeg ikke, og det er sikkert like greit.

8. Hva drikker du helst?
Cola light, svart kaffe eller øl.

9. Drømmebilen?
Har ingen drømmer om biler. En syvseter hadde vært flott.

10.Hvilket rom er du i nå?
Stua.

11. Eksen din?
Han har veldig god humor, og får alle til å le. Friluftsmann som gjerne vil tilbringe all sin tid på fjellet. Snill er han, men kan også være en hel**** hest***.

12. Din største skrekk?
Miste noen av mine nærmeste.

13. Hva vil du være om ti år?
Til den tid har jeg videreutdannet meg og jobber innenfor rådgivning. Vi har bedre økonomi, større hus og god helse alle sammen. Kanskje vi har fire barn.

14. Hvem var du sammen med i går kveld?
I går kveld var jeg sammen med meg selv. Tente stearinlys, så på tv og tok meg en øl.

15. Hva er du ikke?
Gjerrig, ryddig, naiv, usosial.

16. Det siste du gjorde?
Kjørte eldstesønnen til fotballbanen.

17. Hva har du på deg?
Sort bukse, sort singlet, sort cardigan og turkis tørkle.

18. Favorittboka di?
Er veldig glad i Ingvar Ambjørnsens bøker om Elling. De gjorde veldig inntrykk på meg når jeg leste de for mange år siden. Klarer ikke velge ut en av de fire om Elling. Kanskje den første eller tredje.

19. Det siste du spiste?
Brødskive med salami.

20. Livet ditt?
Er hektisk akkurat nå. Jobben krever enormt mye og jeg er veldig sliten. Men på en god måte, foreløpig. Jobben gir meg også masse nye utfordringer som er svært givende og utviklende. Vi har flyttet i sommer, så barna har begynt i ny barnehage og skole. Det har gått over all forventning, og ingenting gleder et mammahjerte mer enn å se de knytte nye vennskap. Jeg og min kjære planlegger bryllup neste sommer, og livet smiler, selv om det er hektisk.

21. Humøret ditt?
Jeg er utrustet med godt humør. Jeg er sjelden melankolsk, men når jeg er det så er jeg muligens litt dramaqueen. Jeg er dog svært temperamentsfull, så humøret kan skifte raskt.

22. Dine beste venner?
Min aller beste venn er en venninne jeg har hatt i over 15 år. Vi har et usedvanlig nært og sterkt vennskap. Jeg kan ikke beskrive henne med få ord.

23. Hva tenker du på akkurat nå?
Holder på å lage halvårsplaner i fagene mine, og det opptar alle mine tanker nå. (forutenom noen surfepauser da jeg tenker på minst mulig)

24. Bilen din?
En Ford focus stasjonsvogn, aner ikke årsmodell.

25. Hva gjør du akkurat nå?
Egentlig lager jeg halvårsplaner, men ble litt distrahert. Noen burde klippe over nettforbindelsen.

26. Sommeren din?
Flytting, oppussing, masse familetid, bading i Sverige og generelt forferdelig vær.

27. Sivilstatus?
Forlovet.

28. Hva er på tv-en din akkurat nå?
Aner ikke. Tv-en er skrudd av.

29. Når lo du sist?
I dag. Ler ofte og mye.

30. Når gråt du sist?
Jeg har ikke grått på veldig lenge. Kanskje jeg gråter litt i kveld når jeg skal se PS I love you.

31. Skole?
Min arbeidsplass. En stor skole med over 400 elever.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:01.