Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Trenger hjelp av en handyman (ok handykvinne også da)! Haster litt!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-08, 23:19   #1
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Utrop

Trenger hjelp av en handyman (ok handykvinne også da)! Haster litt!

Min handyman er på kurs så han er ikke lett å få tak i og pappa er på jakt, så han er umulig å få tak i.

Vi har da bestemt oss for at vi skal montere en peisovn i stua. Vi vet hva vil ha og vi kan nå få denne peisovnen til kanonpris! Men vi må handle raskt for ellers så glipper tilbudet ut av hendene på oss og vi må betale dobbelt så mye.

Problemet mitt nå er jo selvsagt det at det blir jeg som må skaffe denne ovnen og jeg har ikke peiling!
Veggen bak der peisovnen skal stå er en gipsvegg med tapet, ergo må vi ha en brannmur. Såpass har jeg fått med meg. Så har jeg forstått at det også finnes noe som heter brannpanel.

Hva vil dere annbefale, mure brannmur eller gå for brannpanel? Er brannpanel så enkelt som det høres ut? Og ikke minst er det %#^'"*¤ dyrt? Jeg har som sagt ikke peiling. Og dette må jeg bestemme meg for til i morgen kveld!

Jeg er ganske handy selv altså, men når det kommer til dette er jeg ganske for å si det sånn!

Hjelp!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:38.