Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Babyer i barnehagen?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-08, 23:22   #11
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Babyer i barnehagen?

Jeg har ikke så stor erfaring med så små barn i barnehage, den yngste jeg har jobbet med var vel 9 måneder da han startet, og det gikk veldig fint. Dette er uansett veldig individuelt fra barn til barn, og familie til familie.

Jeg er enig med Inagh i at den utviklingen vi har hatt nå de siste årene ikke trenger å være så bra for de yngste barna, det har vært for mye fokus på kvantitet og ikke kvalitet. Likevel tror jeg at de fleste som jobber i barnehage gjør det de kan for at ungene skal ha det bra.

Storesøster startet da hun var 11 måneder, og hun har hatt det kjempebra fra dag 1. Lillesøster vil antageligvis være litt eldre når hun starter, men jeg hadde ikke hatt betenkeligheter med å la henne starte før OM vi hadde vært nødt til det.

Jeg har sansen for småbarnsavdelinger, baser og blandede grupper tror jeg kan bli litt for krevende for de minste barna.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:48.